FixPart.ro- emblemă - evaluări

FixPart.ro
Evaluări:

4.604 evaluări în ultimele 12 luni8.103 evaluări total evaluări total  

4,69
Foarte bine
Misiunea noastră este să permitem încrederea digitală. Aflați cum funcționează evaluările la Trusted Shops.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă

20 iun. 2023
 Evaluare verificată
Gasesti foarte repede piesele de care ai nevoie care sunt si de calitate. Livrarea s-a efectuat in app. 3-4 zile. Piesele se livreaza ambalate corect si sunt de calitate buna. De imbunatatit: Comunicarea cu clientul - se face strict prin email intr-o maniera robotizata, nu luati in calcul ceea ce intreaba clientul aditional, ar fi bun un chat online daca nu vreti sa afisati nici-un nr. de telefon.

Evaluarea critică cea mai relevantă

acum 8 zile
 Evaluare verificată
Inselatorie!Am efectuat plata cu cardul, ambele produse apareau ca fiind in stoc cu terme de livrare 1-3 zile lucratoare!Pana acum, au trecut doua saptamani aproape si nici nu ai cu cine te certa!Un articol imi vine din Franta, altul din alta tara...Nu exista numar de telefon pentru relatii cu clientii, pe mail raspunde un robot ai atat!sunt doar intermediari, nu cred ca exista acest magazin fizic
DG
Misiunea noastră este să permitem încrederea digitală. Aflați cum funcționează evaluările la Trusted Shops.

Evaluări pentru FixPart.ro

Sortare  
Cele recente primele
(316)
(97)
(182)
Reinițializare
acum 2 zile
 Evaluare verificată
Sa raspundeti la mailuri trimise despre nereguli la produsele livrate
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 6 ore
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul comandat nu se potrivește. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 5 zile
 Evaluare verificată
Sunteți extrem de neserioși. Bine că v ați luat banii. Eu am rămas cu produsul. Nu recomand!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 5 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Dacă doriți să returnați un produs și acesta a fost comandat incorect, costurile de returnare sunt pe cheltuiala dumneavoastră. Cu toate acestea, vă vom rambursa costul transportului de returnare. Dacă mai aveți întrebări în legătură cu acest lucru, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
DG
acum 8 zile
 Evaluare verificată
Inselatorie!Am efectuat plata cu cardul, ambele produse apareau ca fiind in stoc cu terme de livrare 1-3 zile lucratoare!Pana acum, au trecut doua saptamani aproape si nici nu ai cu cine te certa!Un articol imi vine din Franta, altul din alta tara...Nu exista numar de telefon pentru relatii cu clientii, pe mail raspunde un robot ai atat!sunt doar intermediari, nu cred ca exista acest magazin fizic
Raportare evaluare
acum 8 zile
 Evaluare verificată
Produsele nu au descriere amanuntita si returul se face destul de dificil
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 8 zile
Bună ziua, ne pare rău să aflăm că nu ați primit produsul corect. Am trimis instrucțiunile de returnare pentru a vă putea returna produsul. Este posibil să fi ajuns în spam-ul dvs., așa că vă rugăm să verificați și acolo. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 9 zile
 Evaluare verificată
Am comandat 2 suporturi balama si mi-a venit doar unul.celalalt peste 3 sapt...eu platesc de 2 ori transportul din vina voastra?...nu mi se pare normal
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 8 zile
Bună ziua, La momentul comenzii dumneavoastră, din păcate nu mai aveam toate produsele în stoc (mai). Produsele pe care le aveam în stoc v-au fost deja trimise, așa că nu trebuie să le mai așteptați. Cealaltă parte a comenzii va fi livrată mai târziu. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 10 zile
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
acum 10 zile
 Evaluare verificată
Ușurința de navigare pe site și multitudinea de informații.
Raportare evaluare
acum 10 zile
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
acum 11 zile
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
acum 12 zile
 Evaluare verificată

Nu pot rerurna

Produsul nu se potriveste si trebuie returnat. Pt ca nu mi se da un nr de telefon nu pot trimite prin curier. Foarte proasta organizare si lipsa procedura clara de retur.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 11 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit de produs. Văd că nu ați comandat produsul potrivit. V-am trimis instrucțiunile de returnare pe care le puteți folosi pentru a returna produsul. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 12 zile
 Evaluare verificată
Ar fi de preferat disponibilitatea componentelor să fie în toate țările, nu doar într-o anumită țară, mă confrunt cu această problemă, găsesc de exemplu un afișaj doar în Franța, în România nici nu apare pe lista.
Raportare evaluare
acum 12 zile
 Evaluare verificată
Coletul a sosit la intervalul care era specificat de curier,dar dvs nu ați răspuns la Emil trimis de. mineSa mai lucrați un pic la comunicare. Cu stima Laurențiu Fulger
Raportare evaluare
acum 13 zile
 Evaluare verificată
expeditia dureaza cam mult prin firma de curierat folosita, in rest totul a fost ok
Raportare evaluare
acum 13 zile
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
26 apr. 2024
 Evaluare verificată
Produsul exact ce trebuia, perfect.
Raportare evaluare
26 apr. 2024
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
26 apr. 2024
 Evaluare verificată
Am anulat comanda dupa cateva ore si mi s-a spus ca nu se mai poate anula ca a fost deja trimisa comanda. De fapt, comanda a fost pusa pe curier abia dupa o saptamana si am fost nevoit sa o trimit inapoi pentru ca oamenii de la fix part nu au fost intelegatori. S-a plimbat piesa degeaba pe curier pentru ca ei nu au vrut sa anuleze comanda. Cea mai proasta experienta cu un magazin!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
26 apr. 2024
Bună ziua, Pentru a ne asigura că comanda dvs. vă este livrată cât mai repede posibil, aceasta este procesată direct de sistemul nostru și transmisă transportatorului. Prin urmare, din păcate, nu mai este posibil să o modificăm. Dacă aveți întrebări cu privire la comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
26 apr. 2024
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
25 apr. 2024
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
25 apr. 2024
 Evaluare verificată
Puteti trimite exact ceea ce clientul comanda, de ex balama dreapta TEKA, si nu balama STANGA TEKA. Poate nu stiti dar dreapta nu este aceeasi cu stanga. Facturati ceea ce clientul comanda (dreapta) si trimiteti pe curier ce va trece prin cap (stanga). PROST FOARTE PROST MANAGEMENT!!!!!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
26 apr. 2024
Bună ziua, La momentul comenzii dumneavoastră, din păcate nu mai aveam toate produsele în stoc (mai). Produsele pe care le aveam în stoc v-au fost deja trimise, așa că nu trebuie să le mai așteptați. Cealaltă parte a comenzii va fi livrată mai târziu. Bram, serviciul clienți FixPart