Gasesti foarte repede piesele de care ai nevoie care sunt si de calitate. Livrarea s-a efectuat in app. 3-4 zile. Piesele se livreaza ambalate corect si sunt de calitate buna.
De imbunatatit:
Comunicarea cu clientul - se face strict prin email intr-o maniera robotizata, nu luati in calcul ceea ce intreaba clientul aditional, ar fi bun un chat online daca nu vreti sa afisati nici-un nr. de telefon.
Comanda nu a fost trimisa cind mi-ati trimis confirmarea ca ati trimis-o. Trebuia sa vina intre 1-3 zile lucratoare, a durat 7 zile lucratoare. Cand v-am contactat nu ati raspuns la notificari. Comunicatie, proasta, totala lipsa de onestitate, exagerat de scump transportul/livrarea. Optiunea cu ridicate de la easybox, at fii mult mai buna. In general foarte nemuude tot parcursul acestei comenzi
Sā aveti si un Numār de telefon pentru sa vā putem contacta ,si cei care nu ne descurca cu internetul ! Vā multumesc !
Raportare evaluare
acum 10 zile
Evaluare verificată
Produsul comandat corespunde! Livrarea a durat dublu perioadei estimate
Raportare evaluare
acum 3 zile
Evaluare verificată
Produsul exact ce trebuia, perfect.
Raportare evaluare
acum 6 zile
Evaluare verificată
Produse originale dar foarte scumpe
Raportare evaluare
acum 4 zile
Evaluare verificată
Raportare evaluare
acum 5 zile
Evaluare verificată
Raportare evaluare
acum 8 zile
Evaluare verificată
Raportare evaluare
12 apr. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
12 apr. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
12 apr. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
4 apr. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
acum 4 zile
Evaluare verificată
Am anulat comanda dupa cateva ore si mi s-a spus ca nu se mai poate anula ca a fost deja trimisa comanda. De fapt, comanda a fost pusa pe curier abia dupa o saptamana si am fost nevoit sa o trimit inapoi pentru ca oamenii de la fix part nu au fost intelegatori. S-a plimbat piesa degeaba pe curier pentru ca ei nu au vrut sa anuleze comanda. Cea mai proasta experienta cu un magazin!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 4 zile
Bună ziua, Pentru a ne asigura că comanda dvs. vă este livrată cât mai repede posibil, aceasta este procesată direct de sistemul nostru și transmisă transportatorului. Prin urmare, din păcate, nu mai este posibil să o modificăm. Dacă aveți întrebări cu privire la comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 6 zile
Evaluare verificată
Serviciu bun / Produs neconform
1 Produsul nu functioneaza conform functiei asteptate, comparativ cu piesa originala:
>Lichidul picura neoprit pe pozitia inchis (testat prin buton pe pozitia inchis, pe multiple perioade de timp, respectiv 10 minute, 1 ora si 2 zile)
2 Produsul difera masiv in nuanta (nu culoare) fata de piesa originala.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 5 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. V-am reexpediat produsul gratuit. Dacă mai există încă ceva în neregulă cu produsul, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 5 zile
Evaluare verificată
Puteti trimite exact ceea ce clientul comanda, de ex balama dreapta TEKA, si nu balama STANGA TEKA. Poate nu stiti dar dreapta nu este aceeasi cu stanga.
Facturati ceea ce clientul comanda (dreapta) si trimiteti pe curier ce va trece prin cap (stanga). PROST FOARTE PROST MANAGEMENT!!!!!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 4 zile
Bună ziua, La momentul comenzii dumneavoastră, din păcate nu mai aveam toate produsele în stoc (mai). Produsele pe care le aveam în stoc v-au fost deja trimise, așa că nu trebuie să le mai așteptați. Cealaltă parte a comenzii va fi livrată mai târziu. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 13 zile
Evaluare verificată
dupa ce am comandat un picior pentru aragaz,la 10 min amgasit si un filtru pentru aspirator.Am fost taxat cu 2 transporturi,cu toate ca am cerut sa fie trimise impreuna.Ceea ce s-a si intimplat,au venit odata si am platit de 2 ori.Jenant.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 12 zile
Bună ziua, Pentru a ne asigura că comanda dvs. vă este livrată cât mai repede posibil, aceasta este procesată direct de sistemul nostru și transmisă transportatorului. Prin urmare, din păcate, nu mai este posibil să o modificăm. Dacă aveți întrebări cu privire la comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
14 apr. 2024
Evaluare verificată
Să lăsați un nr de contact unde să vă poată suna clienții. Nouă pe status comanda ne arată ca acele 2 palete nici măcar nu au fost predate curierului . Le-am comandat din altă parte
Raportare evaluare
10 apr. 2024
Evaluare verificată
Nu vă pot găsi la contacte.Cand vrei totuși să trimiți un mesaj sau să faci retur nu merge saitul .
Raportare evaluare
14 apr. 2024
Evaluare verificată
Comanda nu a fost inca livrata si nici nu avem un orizont de timp pt livrare
Raportare evaluare
3 apr. 2024
Evaluare verificată
Nu ar trebui sa existe pe site produse care nu sunt in stoc livrabile!
Raportare evaluare
acum 13 zile
Evaluare verificată
sa acceptati un singur transport la 2 produse care vin impreuna
Au fost luate măsuri pentru a asigura faptul că evaluările publicate provin doar de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv bunurile sau serviciile respective.
Evaluări importate
Nu sunt luate în considerare pentru nota generală. Nu au fost luate măsuri de verificare.