FixPart.ro- emblemă - evaluări

FixPart.ro
Evaluări:

4.547 evaluări în ultimele 12 luni8.479 evaluări total evaluări total  

4,68
Foarte bine
Misiunea noastră este să permitem încrederea digitală. Aflați cum funcționează evaluările la Trusted Shops.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă

20 iun. 2023
 Evaluare verificată
Gasesti foarte repede piesele de care ai nevoie care sunt si de calitate. Livrarea s-a efectuat in app. 3-4 zile. Piesele se livreaza ambalate corect si sunt de calitate buna. De imbunatatit: Comunicarea cu clientul - se face strict prin email intr-o maniera robotizata, nu luati in calcul ceea ce intreaba clientul aditional, ar fi bun un chat online daca nu vreti sa afisati nici-un nr. de telefon.

Evaluarea critică cea mai relevantă

3 mai 2024
 Evaluare verificată
Inselatorie!Am efectuat plata cu cardul, ambele produse apareau ca fiind in stoc cu terme de livrare 1-3 zile lucratoare!Pana acum, au trecut doua saptamani aproape si nici nu ai cu cine te certa!Un articol imi vine din Franta, altul din alta tara...Nu exista numar de telefon pentru relatii cu clientii, pe mail raspunde un robot ai atat!sunt doar intermediari, nu cred ca exista acest magazin fizic
Misiunea noastră este să permitem încrederea digitală. Aflați cum funcționează evaluările la Trusted Shops.

Evaluări pentru FixPart.ro

 Sortare  
Relevanță
(103)
(68)
(180)
Reinițializare
1 iun. 2024
 Evaluare verificată
Experienta etrem de neplacuta am trimis intrebari nu ati raspuns la ele mai degrava ati oferit un raspuns in 2 perii.Nu oferiti posibilitatea de a primi la easybox produsele.Produsele sunt afther market sunt similare cu cele originiala dar sunt extrem de foarte scumpe.Butonul meu plus transport a costat 70 de lei sau daca as fi luat 2 cum imi trebuiau ar fi fost 119 lei in conditile in care un cuptor noui costa de la 400 de lai in sus face ca 2 cutoane sa coste un sfert din pretul unuia nou si de aseamea nu mi se pare ok ca tranjsportul sa coste jumatatea din cit costa produsul.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 12 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit de produs. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
31 mai 2024
 Evaluare verificată
Am comandat un produs (ușa interioara uscator de rufe) bazat pe modelul meu de uscător de rufe, poza de pe site arata exact ca și ce am eu nevoie însă am primit un alt model, care nu seamănă nici cu poza de pe site și nici cu modelul meu de uscător. Am scris un mail către voi in care am incercat sa clarificam situația însă am primit ca răspuns recomandarea voastră de a mai comanda încă o dată același produs, adică să am 2 produse greșite. Deosebit, nu am ce zice!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 12 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul pe care l-ați comandat nu se potrivește. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
21 mai 2024
 Evaluare verificată
Timpul de livrare să fie ceva mai scurt și mi aș fi dorit să pot contacta pe cineva telefonic pt a putea stabili modelul de piesă ce urmează a fi cumpărat. Am luat de la dvs.un furtun de aspirator în poze era ceva exact ca ce aveam eu și mi a venit ceva ce se potrivește cu ce am eu .La livrare piesele au venit separat deși erau pe aceiași comandă. A durat 5 zile până au venit toate
Raportare evaluare
20 mai 2024
 Evaluare verificată
Am comandat un produs la sfârșitul lunii ianuarie și l-am primit la jumătatea lui mai, deși termenul inițial de livrare a fost 2-3 săptămâni. Modificarea termenului s-a făcut fără sa fiu anunțată în niciun fel. Răspunsurile la mesaje le primeam de la roboti care îmi spuneau ca dacă sunt nemulțumită îmi restituie contravaloarea comenzii, dar eu am achitat ramburs.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
22 mai 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit comanda la timp. Văd că a existat într-adevăr o întârziere din cauza faptului că produsul nu mai era în stoc. Ne cerem scuze sincere pentru acest lucru. Văd că comanda dvs. a fost livrată acum. Dacă mai este ceva în neregulă, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
26 mai 2024
 Evaluare verificată
Am primit cu totul altceva, si 3 zile mai tarziu, inca nu m-a contactat nimeni! nu am reusit sa gasesc niciun nr de telefon, nicio posibilitate de contact, decat un formular in care a trebuit sa bag coduri si poze cu produsul trimis aiurea. Servicii foarte proaste de customer service.
Raportare evaluare
acum 3 zile
 Evaluare verificată
Proces greu de retur fara să genereze ei AWB de retur te pun sa returnezi tu sa mai plătești o taxa și după îți vor achita ei contravaloarea. Detalii produselor nu sunt complete pentru a-ți da seama daca piesa va fi ok pe alt dispozitiv fata de cele mentionate de ei
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 2 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Dacă doriți să returnați un produs și acesta a fost comandat incorect, costurile de returnare sunt pe cheltuiala dumneavoastră. Cu toate acestea, vă vom rambursa costul transportului de returnare. Dacă mai aveți întrebări în legătură cu acest lucru, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
22 mai 2024
 Evaluare verificată

Scump... foarte scump, dar n-am gasit altundeva. :)

Piesa pe care am cumparat-o este enorm de scumpa, de cel putin 8 ori un pret normal. Faptul ca e originala nu inseamna nimic, cea originala a cuptorului s-a rupt dupa un scurt timp de utilizare.
Raportare evaluare
24 mai 2024
 Evaluare verificată
As dorii sa mi se schimbe furtunul de aspirator Electrolux. Nu întra capătul furtunului în aspirator. Trebuie să fie capătul forte puțin mai mic decât ce am primit eu.nr contact 9746227938.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
24 mai 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul comandat nu se potrivește. Pe baza unui număr de tip, putem determina dacă un produs este potrivit pentru un anumit dispozitiv. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
19 mai 2024
 Evaluare verificată

Mâner original ActiFry 2 in 1

Mânerul este fix ca și cel original, culoarea este diferită, nu are așa mare importanță dar in schimb lipsește un șurub, un loc de trei, în pungă în care a fost ambalat, am găsit doar două.
Raportare evaluare
acum 4 zile
 Evaluare verificată
Modalitatea de contact exclusiv prin e-mail nu e cea mai operativa. Produsul livrat nu a a corespuns integral cu poza aferenta postata pe site - lipsea adezivul necesar lipirii garniturii.
Raportare evaluare
acum 12 zile
 Evaluare verificată
Va dau o stea pentru ca mi a ajuns produsul,dar foarte greu după 12 zile,nr de contact nu aveți ,un sistem foarte prost de a sosi comanda.....vorbești cu e-mail.....robotul
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 12 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit de produs. V-am trimis instrucțiunile de returnare pe care le puteți utiliza pentru a returna produsul. Bram, serviciul clienți FixPart
20 mai 2024
 Evaluare verificată
Cea mai neserioasa firma posibila!! Furt pe fata, am facut un retur, nu ridica, iti da nr de telefon din Romania Atentie mare la retur!!! Nu va recuperati banii!!!
Raportare evaluare
acum 13 zile
 Evaluare verificată

Să fiți oameni!!!

Să fiți oameni, înainte de orice, să ascultați, să gasiți soluții și să rezolvați probleme apărute, în cazul meu, din vina dvs.
Raportare evaluare
28 mai 2024
 Evaluare verificată
AM COMANDAT O SUPAPA DE PRESIUNE LA UN EXPRESOR MELITA SIII...SURPRIZA A VENIT FARA GARNITURA LA FURTUNUL DE AOA
Raportare evaluare
21 mai 2024
 Evaluare verificată
filtrul e mai mic ca originalul cu 2 mm. suficient cat sa nu potriveasca
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
24 mai 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul comandat nu se potrivește. Pe baza unui număr de tip, putem determina dacă un produs este potrivit pentru un anumit dispozitiv. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
21 mai 2024
 Evaluare verificată
Am comandat un produs expus de dvs si am primit alt produs
Raportare evaluare
1 iun. 2024
 Evaluare verificată
Am comandat un mâner de ușă, a venit fara șuruburi
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 12 zile
Bună ziua, Toate produsele noastre sunt livrate așa cum sunt ilustrate pe site. Dacă aveți întrebări cu privire la produsul corect, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
21 mai 2024
 Evaluare verificată

Transportul

Produsul este ok, dar a venit destul de greu
Raportare evaluare
21 mai 2024
 Evaluare verificată
Nu se poate comunica deloc cu voi
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
22 mai 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul comandat nu se potrivește. Pe baza unui număr de tip, putem determina dacă un produs este potrivit pentru un anumit dispozitiv. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
31 mai 2024
 Evaluare verificată
Raportare evaluare