Piesa ok, comunicarea cu magazinul bunicica, trasnportul ingreunat din cauza proastei administrari a site-ului magazinului (au trimis initial piesa in alt oras, din cauza unei erori, care te obliga sa treci codul postal in datele de livrare (singurul site unde e obligatoriu acest lucru, ceilalti se descurca ok si fara cod postal). Unde trebuie sa completezi adresa, nu poti scrie destul, ai numar de caractere limitat, nu incape sa scrii totul (strada, numarul, blocul, etajul, apartamentul, sectorul. Nu pleaca mai departe pagina daca nu treci codul postal, si se autocompleteaza cu date mai vechi, stai 10 minute sa completezi ceea ce la alte site-uri termini in cateva secunde. Trebuie "reparat" magazinul virtual, cine se ocupa cu administrarea web ori nu e roman, ori nu are nici o treaba cu asa ceva (Dorel). Am asteptat sa vina piesa dublu de cat era prevazut initial, ca au trimis-i in alt oras, cand scria clar, alb pe begru oras BUCURESTI, strada, numarul, sectorul, tot....doar ca nu era trecut codul postal bine (autocompletat de catre site). Le-am scris si lor, si firmei de curierat si s-a rezolvat pana la urma. Dau 5 stele , cu indulgenta, doar pentru calitatea piesei, si pretul decent.
Am comandat doua bucăți dintr-un produs, am platit ramburs, după care am deschis coletul și surpriză, o singură bucată. Număr de telefon nu există pe site. Am trimis mailuri peste mailuri la care îmi răspund roboți. Mailuri automate cu păreri de rău că nu au avut timp să îmi vadă mailul încă. O mare bătaie de joc. Probabil ai impresia că avand sediul în altă țară își pot bate joc cum vor de consumatorii români. Dar nu e chiar așa, exista instituții abilitate care rezolva probleme de genul asta la nivel de UE și voi formula o plângere acolo.
Daca nu va să rău cu banii in buzunar, NU comandați de la această firmă.
Am achizitionat o piesa pentru masina de spălat vase datorita rapiditatii cu care se lăudau ca o vor livra insa nu a fost asa. Chiar dacă am anunțat că doresc sa renunta la piesa pentru ca am gasit in alta parte, aceasta a fost livrată.
Am incercat sa fac retur insa nu ai cu cine sa vorbesti telefonic doar via email, mod de discutare foarte dificil, raspund foarte greu si atunci sunt transmise răspunsuri de o calitate îndoielnică. Am primit raspunsurile referitoare la retur dupa ce a trecut perioada de 14zile in care se poate efectua.
Restul comentariilor sunt fara rost, deci atentie inainte de a comanda.
Răspunsul FixPart.ro
5 sept. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit produsul corect. V-am trimis instrucțiunile care vă vor permite să returnați produsul. Perioada de retur a fost suspendată în timpul procesării cererii dvs. și puteți în continuare să returnați produsul. Este posibil să fi ajuns în spam-ul dvs., așa că vă rugăm să verificați și acolo. Michèle, serviciul clienți FixPart
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
19 sept. 2023
Evaluare verificată
nu recomand! am comandat un furtun pentru mașina de spălat rufe și am primit înapoi un sticker de 168 de lei. am sunat curierul să dau retur coletului dar din păcate oamenii de aici nu au niciun număr de telefon iar curierul nu poate înapoia coletul fără un număr de telefon. pentru ce am dat eu 168 de lei, pentru un mic sticker care a venit ambalat intr o cutie de 10 ori mai mare. când am desfăcut coletul și am văzut am rămas complet șocată. cum spuneam, nu recomand.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
8 sept. 2023
Evaluare verificată
Astept un raspuns pentru un retur. Se pare ca astept degeaba.
Buna ziua. Incerc sa fac returul unei piese de schimb si am impresia ca sunt dus cu vorba de FIXPART. Am urmat, pe site, toti pasii necesari pentru retur si astept un raspuns (cerere in asteptare) care nu mai vine. Se pare ca se asteapta sa treaca perioada de 14 zile ca sa nu-mi inapoieze banii. Am un gust amar si daca stiam ca asa se intampla, sincer nu mai comandam de la FIXPART. Este bataie de joc.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
7 sept. 2023
Evaluare verificată
Piesa defecta
Am primit cu comanda nr.202301961676,1 buc.Rold comutator de usa masina de spalat-izolator electric
>>00638259 bosch siemens.Piesa este defecta ,nu cupleaza din cauza bobinei,care nu este continua,fiind intrerupta.
In afara de aceasta,inspatele partii negre este rupta o gheara de fixare.Doresc sa trimiteti o piesa buna ,cat de repede,
si aceasta defecta o returnez cu curierul.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
13 sept. 2023
Evaluare verificată
Livrare greşită
Prima comandă a fost pentru un sac colector pentru aspirator/tocător de frunze FLORABEST FBS-3000 A1 cu conector rectangular şi detaşabil cu şnur şi am primit cu totul alt produs, şi anume sac colector pentru FLS-3000 cu conector rotund, care nu potriveşte la aspiratorul meu.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
7 sept. 2023
Evaluare verificată
ce puteti face mai bine? sa oferiti mai multe informatii pe site ul de prezentare.sa explicati oamenilor ca piesele vin din afara si in caz de nepotrivire trebuie facut retur in afara tarii(romania) pt ca biroul local nu se ocupa cu asa ceva.multumesc
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
15 sept. 2023
Evaluare verificată
Informatiile pe care le-am cerut pe email au fost zero. Eu am intrebat un lucru si primeam raspuns o alta intrebare si cu intarziere .
Bine a fost ca m-am descurcat sa imi comand singur piesa si ca se poteiveste la modelul meu.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
15 sept. 2023
Evaluare verificată
Nu este oferit un număr de telefon pentru serviciul clienți, nu este vizibil niciun număr de telefon pentru retururi.
Astept răspuns la cele doua emailuri pe care le-am trimis dacă nu primesc răspuns ma voi adresa către ANPC.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
15 sept. 2023
Evaluare verificată
Nu mai trimiteti alte piese daca nu sunt compatibile asa cum mi sa intmplat mie
Am cumparat de la dvs o valva apa rece pt. masina de spalat care nu s-a potrivit ati spus ca este compatibila dar nu a fost asa . Am montat aceasta valva si a functionat doar 10 minute adica nu a mai tras apa.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
acum 10 zile
Evaluare verificată
detaliu tehnic
descrierea produsului nu conținea toate detaliile tehnice necesare (produs pentru stânga sau dreapta?), iar când v-am întrebat pe mail acest aspect, operatorul dvs. a răspuns că nu știe...
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
9 sept. 2023
Evaluare verificată
Am facut o comanda de un rezervor de apa pentru espressorul Delonghi si a venit fisurat deci nu il pot folosi , am facut cerere de retur dar nu am primit nici un raspuns .Sper sa -mi pot recupera banii !
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
5 sept. 2023
Evaluare verificată
Au ceva dar nu pe toate, am dat comanda am așteptat 6 săptămâni, și abea după ce am reîncărcat eu sa ii contactez am primit un răspuns de de trimitere colet după alte 2 săptămâni. Mai multe atenție
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
acum 13 zile
Evaluare verificată
Site-ul este prea greoi la căutare. Aveți o sumedenie de produse, ceea ce este perfect însă căutarea unui produs anume precum i navigarea printre priduse este grea.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
9 sept. 2023
Evaluare verificată
De cacat
Nu se poate sa mi se spuna ca factura nu poate fi schimbata pt ca se emite automat!!!! In orice sistem din EU acest lucru se poate face, doar aici nu!!!!
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
13 sept. 2023
Evaluare verificată
Nici un semn de pe data 07-09-2023
Nu se poate comunica cu voi,nu aveți specialiști care să ajute la alegerea componentelor,iar când este vorba de retur...[nici nu ne băgați în seamă].
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
15 sept. 2023
Evaluare verificată
Estimare livrare incorecta
Am avut nevoie de un produs urgent, pe site livrarea era estimata in 1-2 zile lucratoare, am plasat comanda dar coletul a ajuns intr-o saptamana.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
acum 10 zile
Evaluare verificată
Sunt foarte neserioși, am returnat un produs și nu am mai primit banii înapoi. Am rămas fără bani și fără produs.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
acum 7 zile
Evaluare verificată
Imi pare rau dar ce mi ati trimis nu este ce am comandat. Masura este prea mare! V am trimis si um mail…
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
acum 13 zile
Evaluare verificată
Mai multă atenție la livrarea comenzilor (la ultima comanda am primit alt produs decât cel comandat).
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
acum 8 zile
Evaluare verificată
Nu pot vorbi la telefon nu am un număr din românia???
Nu pot returna produsul nu am o adresa ??
Au fost luate măsuri pentru a asigura faptul că evaluările publicate provin doar de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv bunurile sau serviciile respective.
Evaluări importate
Nu sunt luate în considerare pentru nota generală. Nu au fost luate măsuri de verificare.