sportano.ro
Evaluări:

581 evaluări în ultimele 12 luni597 evaluări total evaluări total  

4,62
Foarte bine
Misiunea noastră este să permitem încrederea digitală. Aflați cum funcționează evaluările la Trusted Shops.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă

6 iun. 2023
 Evaluare verificată
În primul rând apreciez prețurile mai reduse decât ale magazinelor concurente, de ex. 8a, sportdepot, etc.. Gama de produse este destul de variată (nu foarte, dar ok). De asemenea pot să spun că livrarea decurge relativ rapid (la una dintre comenzi unde am avut mai multe produse a durat ceva mai mult, dar e de înțeles) iar la interiorul coletului unul dintre produse a avut ambalajul rupt urât deși produsul a fost ok. În rest doar la filtrul produselor vă sugerez să introduceți materialul din care sunt confecționate acestea, pentru a se putea selecta de ex. bumbac, poliester, etc. De menționat că uneori intrarea în cont se face greu cel puțin de pe tel. mobil (așa procedez eu) și asta s-ar putea îmbunătăți. Per ansamblu este ok.

Evaluarea critică cea mai relevantă

12 mai 2023
 Evaluare verificată
Ce puteti sa faceti ? De exemplu un buton de anulare comanda din cont, un program de om normal , nu de pensionar de la 10-14 , zici ca sunteti femei gravide , sa va reglati sistemul infect de plata cu cardul care da eroare la greu …si multe altele
Misiunea noastră este să permitem încrederea digitală. Aflați cum funcționează evaluările la Trusted Shops.

Evaluări pentru sportano.ro

Filtru
 Sortare  
Relevanță
acum 6 zile
 Evaluare verificată
Am facut comanda marti, am sunat inainte sa vad daca ajunge comanda joi si doamna m a asigurat ca joi, maxim vineri ajunge comanda
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
acum 2 zile
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea dumneavoastră. În cazul inconvenientelor, pentru soluționarea rapidă a cererii dumneavoastră, vă rugăm să vă adresați pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Sunt depuse toate eforturile pentru a oferi cele mai bune servicii și ne cerem scuze pentru orice neplăceri. Cu stimă, Echipa Sportano
acum 10 zile
 Evaluare verificată
Am comandat o geaca, in descriere era "Geaca de ploaie femei" iar geaca era de fete varsta 7-8.
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
acum 9 zile
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea dumneavoastră și dorim să vă informăm că situația transmisă este verificată. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vă adresați pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
acum 4 zile
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
acum 3 zile
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea dumneavoastră. În cazul în care ați întâmpinat inconveniente, vă informăm că vă puteți adresa pe adresa de e-mail contact@sportano.ro, în scopul verificărilor. Cu stimă, Echipa Sportano
23 apr. 2024
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
24 apr. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea acordată. În cazul în care ați întâmpinat inconveniente în procesul comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne transmiteți mai multe detalii pe adresa de e-mail contact@sportano.ro, în scopul soluționării. Cu stimă, Echipa Sportano
24 mar. 2024
 Evaluare verificată
Sa schimbați politica de retur și site-ul de cacao (scuze pt expresie),nu este corect ceea ce faceți...LA retur trebuie produs la schimbați,pe cheltuiala firme,ci nu a clientului!@Sunt foarte dezamăgită și nu cred ca voi colabora curând. Pp
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
25 mar. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea și opinia dumneavoastră. Vă informăm că depunem toate eforturile pentru a îmbunătăți serviciile oferite și lucrăm asupra celor mai bune opțiuni, pentru a facilita și a răspunde la așteptările Clienților. În cazul în care veți dori detalii suplimentare, vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
10 mar. 2024
 Evaluare verificată
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
11 mar. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Cu referință la aceasta, în cazul în care doriți să ne transmiteți informații despre inconvenientele întâmpinate, vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
15 feb. 2024
 Evaluare verificată
Casca e foarte ciudat construită, te strage de cap. Desi am mai probat de la alt brand aceeasi dimensiune si a fost perfecta. Din pacate returul se face pe costul clientului. Toata organizarea. Timp pierdut sa ajung fizic la sediul Fan Curier sa il trimit inapoi. Nu voi mai comanda de la sportano pt acest motiv.
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
22 feb. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea și inconvenientele indicate. Vă informăm că modelele produselor care pot fi comandate prin intermediul site-ului, pot avea dimensiuni ușor diferite, în funcție de modul de producție, chiar dacă sunt oerite de același producător. De asemenea vă informăm că pe site-ul www.sporano.ro, în secțiunea „Retururi”, aveți de asemenea la dispoziție link-ul special către site-ul firmei transportatoare, prin intermediul căruia puteți chema un agent de curierat la adresa dumneavoastră, în scopul returnării produsului. Pentru mai multe informații sau întrebări, vă așteptăm cu drag pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
14 feb. 2024
 Evaluare verificată

Expediere astazi este de fapt o pacaleala.

Pe site scrie ca beneficiezi de reducere daca introduci codul WINTER...Am incercat la mai toate produsele care se aflau la ,,promotie" , raspunsul primit a fost ca nu este bun codul. La cumpararea produsului scrie expediere astazi..Primesti email din partea magazinului ca a fost exepediat, dar de fapt este doar creat AWB si nu este plasat curierului...In realitate transportul dureaza 4 zile.
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
19 feb. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea transmisă și vă informăm că perioada medie de livrare a comenzilor Sportano, este de 2-4 zile lucrătoare, conform celor indicate pe site. În cazul acțiunilor promoționale, vă informăm că puteți consulta „Regulamentul” fiecărei acțiuni, pentru a intra în posesia informațiilor dorite. În cazul în care veți avea nevoie de detalii suplimentare, vă invităm să ne contactați pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
22 feb. 2024
 Evaluare verificată
Camanda a ajuns în altă localitate. Am trimis mail să fie relocat dar n-am primit răspuns .
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
28 feb. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea oferită și dorim să vă informăm că sunt depuse toate eforturile pentru ca toate comenzile Sportano să beneficieze de cele mai bune servicii. Sesizarea dumneavoastră a fost transmisă procesării, în scopul identificării și eliminării inconvenientelor indicate. În cazul întrebărilor suplimentare, vă așteptăm cu drag pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
12 feb. 2024
 Evaluare verificată
Comunicare mai buna.
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
13 feb. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluare și vă informăm că sunt depuse toate eforturile pentru a oferi cele mai bune servicii posibile. În cazul în care întâmpinați inconveniente referitoare la serviciile Sportano, venim cu rugămintea să transmiteți mai multe detalii pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
31 ian. 2024
 Evaluare verificată

Dezamăgit.

Cea mai mare prostie care am văzut-o, să cumperi un articol și să nu ți se potrivească și sa nu poți schimba cu alta mărime doar contracost plătind curierul.
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
31 ian. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluare și dorim să vă informăm că sunt depuse toate eforturile pentru a integra și oferi cele mai bune servicii, incluzând și opțiunea de schimbare a produselor. Ținând cont de faptul că Sportano este un magazin nou intrat pe piață, vă informăm că sunt luate în cosiderare toate opiniile, pentru a oferi serviciile dorite de Clienți. În cazul întrebărilor suplimentare, vă așteptăm cu drag pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
6 feb. 2024
 Evaluare verificată

Rezolvare reclamatie

Bună ziua , din păcate comanda a venit incompletă , dar eu am plătit integral , iar când am sunat la dumneavoastră mi s-a spus să complex formularul de reclamație, l-am completat și trimis dar mi s-a mai cerut o dată într-un mail ulterior , ținând cont ca era un cadou pt o zi de naștere care a fost incomplet ce mai pot adăuga ….
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
7 feb. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru evaluarea dumneavoastră și dorim să vă informăm că sunt depuse toate eforturile pentru a verifica și soluționa situația în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care aveți atenții suplimentare, vă rugăm să le transmiteți pe adresa de e-mail contact@sportano.ro în scopul procesării. Cu stimă, Echipa Sportano
23 ian. 2024
 Evaluare verificată

Dezamăgit de comandă

Am comandat o pereche de mănuși pe data de 12 decembrie și nici până azi nu am primit mănușile și nici banii înapoi
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
23 ian. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru mesaj și dorim să vă informăm că firma de curierat a întâmpinat greutăți în legătură cu livrarea comenzii dumneavoastră. Vă informăm că au fost transmise cereri de urgentare, în scopul soluționării livrării comenzii dumneavoastră. În cazul întrebărilor suplimentare, vă așteptăm cu drag pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
25 ian. 2024
 Evaluare verificată
Produse de calitate indoielnica!! Nu pot alerga pe teren sintetic cu ghetele joma comandate!!
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
29 ian. 2024
Stimate Client, Vă mulțumim pentru detaliile transmise și dorim să vă informăm că în cazul în care întâmpinați inconveniente în cazul produselor primite, puteți reclama situația întâmpinată prin intermediul formularului reclamativ disponibil pe site. În cazul informațiilor suplimentare, ne puteți scrie pe adresa de e-mail contact@sportano.ro. Cu stimă, Echipa Sportano
12 mai 2023
 Evaluare verificată
Ce puteti sa faceti ? De exemplu un buton de anulare comanda din cont, un program de om normal , nu de pensionar de la 10-14 , zici ca sunteti femei gravide , sa va reglati sistemul infect de plata cu cardul care da eroare la greu …si multe altele
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
12 mai 2023
Vă mulțumim pentru atențiile dumneavoastră și dorim să vă informăm că le vom lua în vedere în perioada îmbunătățirii magazinului nostru. Ne cerem scuze pentru inconveniente.
11 aug. 2023
 Evaluare verificată

Retur pe banii clientului

Buna ziua! Sunt foarte nemulțumit pentru ca nu am retur gratuit si trebuie sa suport eu returul ca si client. Nu voi mai cumpara niciodată. Voi cumpara doar de pe EPANTOF
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
22 aug. 2023
Vă mulțumim pentru opinie. Fiecare opinie din partea clienților este foarte importantă pentru noi și tot timpl lucrăm pentru a îmbunătăți procesele noastre.
29 aug. 2023
 Evaluare verificată
O nemultumire imensa fata de Fan Curier . Astept de o saptamana sa faca virarea in Satu Mare . Un pachet de 80 kg este prea greu pentru persoana care livreaza . Astfel a incercat orice ca sa nu livreze si sa faca retur .. Opinia despre produse o sa o exprim dupa ce o sa primesc produsele .
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
29 aug. 2023
Vă mulțumim pentru informațiile transmise și dorim să vă informă că depunem toate eforturile pentru ca asemenea situații să nu mai intervină. Vă informăm de asemenea că facem tot posibilul pentru a oferi servicii de cea mai înaltă calitate. Pentru toate inconvenientele ne cerem scuze.
17 sept. 2023
 Evaluare verificată
Nu aveți punct de lucru în România
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
18 sept. 2023
Bună ziua, Vă mulțumim pentru informația transmisă și dorim să vă informăm că sunt depuse toate eforturile, pentru a îndeplini toate cererile Clienților. Făcând referire la inconvenientul dumneavoastră, vă informăm că în curând vor fi deschise și magazine fizice, în care Clienții Sportano pot proba și vedea produsele dorite.
29 aug. 2023
 Evaluare verificată
Nu mi-m primit bani înapoi pe retur
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
29 aug. 2023
Vă mulțumim pentru mesaj și dorim să vă informăm că perioada de procesare a retururilor Sportano este de 14 zile, din momentul în care returul ajunge pe adresa de retur. De asemenea vă informăm că depunem toate eforturile pentru ca procesarea retururilor să fie efectuată în cel mai scurt timp posibil. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați serviciul clienți Sportano telefonic sau prin intermediul adresei de e-mail.
5 sept. 2023
 Evaluare verificată
Am primit total alceva din ce am comandat, si de 5-6 zile ma chinui sa imi primesc comanda mea ce am plătit-o si nu reușesc. Raspund din 3 in 3 zile si nici nu au habar sau înteres sa rezolve problema Nu recomand acest site !
Raportare evaluare
Răspunsul sportano.ro
11 sept. 2023
Stimate Client, Vă mulțumim pentru mesajul transmis și vă informăm că depunem toate eforturile pentru a soluționa toate cererile în cel mai scurt timp posibil. Pentru inconveniente ne cerem scuze.