gradinamax.roEvaluări

: 653Bine

3,93

Evaluări pentru gradinamax.ro

653 evaluări verificată în ultimele 12 luni

653 evaluări total
Astfel, ne asigurăm că evaluările provin de la consumatori reali.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă


7 mai 2022
Apreciez grădinamax pentru soiurile excepționale de flori,echipa este deosebita,răspunde cu promptitudine diverselor nevoi,iar acum aștept cu nerăbdare sa văd rezultatul investiției🤗,sper ca toate sa se prindă și semințele sa încolțească! Trist a fost ca trandafirii arătau nedemni de firma pe care o reprezentați,iar anumiți bulbi erau de fapt niște rădăcini firave. Spânzul nu da nici un semn,nici brumarelele..dar mai aștept!🤗Succes și vouă și noua!🤗
Raportare evaluare

Afișarea tuturor evaluărilor pozitive

Evaluarea critică cea mai relevantă


13 iun. 2022
Din cei 30 de butasi primiti 18 au venit complet uscati in pachete care cantareau cateva grame cu rumegusul complet uscat (polka). Ceilalti care erau in compost sau pamant de gradina mai umed aveau mugurii putreziti foarte multi dintre ei si butasul pe toata lungimea lui nu mai avea semne de verde lemnul fiind maro cu o consistenta apoasa ca si cum ar fi "înecat". Centralista m-a sfatuit sa plantez chiar in conditiile acestea pentru ca in unele cazuri plantele isi revin. Am facut lucrul acestea chiar daca este absurd. Este ca si cum ai planta scobitori si sa astepti sa iasa pui de brazi. Asa cum am mentionat si la telefon intamplator sau nu am studii de specialitate in horticultura si nu mi se intampla sa ma insel in privinta plantelor. Dumneavoastra chiar nu aveti pe cineva care sa fie destul de responsabil si priceput ca atunci cand ambaleaza produsele unui client sa isi dea seama daca o planta este vie sau nu?Fapt este ca eu am platit pentru plante vii care sa arate ca in descrierea dumneavoastra si am primit ce se poate vedea in poze. Va rog mult sa remediati aceasta problema. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri va stau la dispozitie. Astept o solutie cat mai urgenta din partea dumneavoastra. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna.
Raportare evaluare

Afișarea tuturor evaluărilor critice

Evaluări pentru gradinamax.ro

Filtru 
 Sortare Relevanță 
(75)
 Evaluare verificată
20 nov. 2022
Am cumparat mai multe de-a lungul anilor. Nu sunt un gradinar prea priceput, asa incat cu unele plante am avut succes, cu altele nu, dar intotdeauna Gradinamax a fost o firma serioasa, a impachetat plantele si le-a trimis astfel incat sa aiba cat mai multe sanse de a se prinde si creste. Multumesc!
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
acum 10 zile
Ușor de comandat și de căutat prin site, structura buna a site ului. Comanda minima de 130 lei când plătești oricum transportul mi se pare greșita .
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 10 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de serviciile oferite de magazinul nostru. Stabilirea unei valori minime de comandă a fost decisă tocmai pentru beneficiul clienților noștri. O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
12 nov. 2022
Descriere produse, ambalare corespunzatoare, asistenta tehnica, garantie produse si nu in ultimul rand starea produselor ajunse la destinatie.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
30 oct. 2022
De peste 5 ani cumpăr de la Grădina Max și sunt foarte mulțumită de produsele primite (în general bulbi de primăvară și căpșuni). Am primit și pomi, dar nu au evoluat la înălțimea așteptărilor. Bulbii sunt sănătoși, viguroși și cu randament de răsărire de aproape 100%. Răsadurile de căpșuni s-au prins și au rodit chiar din primul sezon. Atenție doar! Am primit cu primul transport din această toamnă Lalele duble, set de 2 soiuri, 25 buc, într-o pungă care , desigur din neatenția cuiva, a scăpat neperforată. Din această cauză o parte din bulbi erau degradați sau cu un strat de mucegai pe deasupra. Știu, a fost un accident, primul de acest gen, de aceea nici nu am reclamat. În general, mă bucur să primesc vești și recomandări de la Grădina Max. Multe mi-au fost utile și vreau să vă mulțumesc pe această cale. Spor în activitate vă doresc.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Regretăm această situație neplăcută, însă suntem siguri că putem soluționa favorabil orice problemă.Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu siguranță vom găsi soluții, deoarece prioritatea noastră este satisfacerea clienților. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
26 oct. 2022
O impachetare super !
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
4 nov. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
25 oct. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
17 oct. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne onorează rating-ul acordat magazinului nostru. Acesta este un stimulent pentru îmbunătățirea și dezvoltarea noastră profesională. Vă așteptăm cu drag, cu o nouă comandă în magazinul nostru online! O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
23 sept. 2022
Mi-au acordat voucherul promis abia după trei zile, când deja îmi pierdusem răbdarea și finalizasem comanda fără voucher. Au compensat totuși cu un cadou. Cu cinci ani în urmă în locul smochinului comandat, de 39 de lei mi-au livrat ce avea să se dovedească un goji, care era însă cam de două ori mai ieftin. Așa că nu sun sigur dacă acești agriși port înalt din comanda curentă sunt chiar ce am comandat, vedem la anul sau peste doi ani dar fiindcă era o ofertă la minimul pieței am hotărât să risc (pentru ultima dată).
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Din dorința de a satisface chiar și cei mai exigenți clienți ai noștri, cu care dorim să realizăm colaborări pe termen cât mai lung, comercializăm doar material săditor certificat calitativ. În plus, oferim garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor), dar și de conformitate (până la prima înflorire/rodire). În situația excepțională în care rodul sau floarea rezultată nu corespund caracteristicilor prezentate pe www.gradinamax.ro din cauza unei erori de sortare, de etichetare sau ambalare (lucrăm exclusiv cu profesioniști, dar erorile umane nu pot fi eradicate din niciun domeniu de activitate), acestea vor fi înlocuite imediat, fără ca dvs. să suportați vreun cost suplimentar. Vă rugăm să ne trimiteți fotografii cu produsele neconforme, împreună cu o imagine a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul nostru, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
26 sept. 2022
Spre deosebire de alta data, pachetul a venit repede. Unele produse erau puțin uscate. Acum rămâne de văzut dacă planta va fi conform descrierii, pentru că mi s-a întâmplat să comand trandafir violet și să înflorească alb.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Din dorința de a satisface chiar și cei mai exigenți clienți ai noștri, cu care dorim să realizăm colaborări pe termen cât mai lung, comercializăm doar material săditor certificat calitativ. În plus, oferim garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor), dar și de conformitate (până la prima înflorire/rodire). În situația excepțională în care rodul sau floarea rezultată nu corespund caracteristicilor prezentate pe www.gradinamax.ro din cauza unei erori de sortare, de etichetare sau ambalare (lucrăm exclusiv cu profesioniști, dar erorile umane nu pot fi eradicate din niciun domeniu de activitate), acestea vor fi înlocuite imediat, fără ca dvs. să suportați vreun cost suplimentar. Vă rugăm să ne trimiteți fotografii cu produsele neconforme, împreună cu o imagine a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul nostru, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
29 sept. 2022
Unele produse au ajuns din pacate uscate si nu am putut sa primesc nimic pe ele pentru ca nu mai avea factura desi aveam numarul comenzii.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Garanția produselor noastre se acordă pe baza facturii și/sau a etichetelor de tip banderolă. Toate produsele au aceste etichete, care de altfel sunt rezistente la intemperii. Pentru a putea intra în posesia garanției, după cum este precizat în https://gradinamax.ro/garantia, este necesară păstrarea etichetelor sau a facturii. Grădinamax crede în rezolvarea tuturor nemulțumirilor, însă ambele părți trebuie să respecte pașii garanției. O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
6 oct. 2022
Produsele sunt ambalate cu grijă, încă nu este ger și le pot planta.Sa vedem ce va fi la primăvară!Mulțumesc!
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
21 sept. 2022
Una din plante nu èra in cea mai buna forma. Sper totusi sa se prinda.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
23 sept. 2022
Nu toate stelele deoarece nu am primit tot ce am comandat
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația creată. Stocul nostru de produse este în continuă fluctuație, iar lotul unor sortimente se epuizează rapid, datorită numărului mare de comenzi. Produsele indisponibile sunt scoase din comandă în mod automat de sistem. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
24 sept. 2022
Perioada scurta in cate am primit plantele.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
24 aug. 2022
Am primit comanda foarte repede, butașii de trandafiri foarte bine ambalați.Sper să se prindă și să înflorească anul viitor.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
30 aug. 2022
Este ok , numai ca la una din plante i-au cazut mai multe jumătate din frunze în pachet. Cred ca era lipsă de apă.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
23 aug. 2022
Totul a fost ok!
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
7 mai 2022
Apreciez grădinamax pentru soiurile excepționale de flori,echipa este deosebita,răspunde cu promptitudine diverselor nevoi,iar acum aștept cu nerăbdare sa văd rezultatul investiției🤗,sper ca toate sa se prindă și semințele sa încolțească! Trist a fost ca trandafirii arătau nedemni de firma pe care o reprezentați,iar anumiți bulbi erau de fapt niște rădăcini firave. Spânzul nu da nici un semn,nici brumarelele..dar mai aștept!🤗Succes și vouă și noua!🤗
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne onorează rating-ul acordat magazinului nostru. Acesta este un stimulent pentru îmbunătățirea și dezvoltarea noastră profesională. Vă așteptăm cu drag, cu o nouă comandă în magazinul nostru online! O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
16 apr. 2022
Am comandat 9 produse. In legatura cu livrarea am fost multumita deoarece mi s-a explicat ca dureaza din motive de comenzi numeroase. In ceea ce priveste plantele, am comandat 9. FIIZOCARP DART'S Gold a ajuns complet uscata, la fel si trandafirul urcator Blue&Violet. Celelalte plante sunt in regula, verzi si cu muguri.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care