gradinamax.roEvaluări

: 860Bine

4,06

Evaluări pentru gradinamax.ro

455 evaluări verificată în ultimele 12 luni

860 evaluări total
Astfel, ne asigurăm că evaluările provin de la consumatori reali.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă


30 oct. 2022
De peste 5 ani cumpăr de la Grădina Max și sunt foarte mulțumită de produsele primite (în general bulbi de primăvară și căpșuni). Am primit și pomi, dar nu au evoluat la înălțimea așteptărilor. Bulbii sunt sănătoși, viguroși și cu randament de răsărire de aproape 100%. Răsadurile de căpșuni s-au prins și au rodit chiar din primul sezon. Atenție doar! Am primit cu primul transport din această toamnă Lalele duble, set de 2 soiuri, 25 buc, într-o pungă care , desigur din neatenția cuiva, a scăpat neperforată. Din această cauză o parte din bulbi erau degradați sau cu un strat de mucegai pe deasupra. Știu, a fost un accident, primul de acest gen, de aceea nici nu am reclamat. În general, mă bucur să primesc vești și recomandări de la Grădina Max. Multe mi-au fost utile și vreau să vă mulțumesc pe această cale. Spor în activitate vă doresc.

Evaluarea critică cea mai relevantă


13 iun. 2022
Din cei 30 de butasi primiti 18 au venit complet uscati in pachete care cantareau cateva grame cu rumegusul complet uscat (polka). Ceilalti care erau in compost sau pamant de gradina mai umed aveau mugurii putreziti foarte multi dintre ei si butasul pe toata lungimea lui nu mai avea semne de verde lemnul fiind maro cu o consistenta apoasa ca si cum ar fi "înecat". Centralista m-a sfatuit sa plantez chiar in conditiile acestea pentru ca in unele cazuri plantele isi revin. Am facut lucrul acestea chiar daca este absurd. Este ca si cum ai planta scobitori si sa astepti sa iasa pui de brazi. Asa cum am mentionat si la telefon intamplator sau nu am studii de specialitate in horticultura si nu mi se intampla sa ma insel in privinta plantelor. Dumneavoastra chiar nu aveti pe cineva care sa fie destul de responsabil si priceput ca atunci cand ambaleaza produsele unui client sa isi dea seama daca o planta este vie sau nu?Fapt este ca eu am platit pentru plante vii care sa arate ca in descrierea dumneavoastra si am primit ce se poate vedea in poze. Va rog mult sa remediati aceasta problema. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri va stau la dispozitie. Astept o solutie cat mai urgenta din partea dumneavoastra. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna.
Raportare evaluare

Evaluări pentru gradinamax.ro

Filtru
 Sortare 
Relevanță
(28)
(22)
(65)
Reinițializare
 Evaluare verificată
20 mai 2023
Preturi cam mari in raport cu calitatea. Plantele au ajuns aproape uscate. Stiu ca se livreaza din U.E.....etc dar cred ca se pot gasi solutii pt mentinerea unei umiditati cat de cat ok. Nu e in regula ca nu se estimeaza un timp de livrare macar aprox. Adresa mi-a fost receptionata gresit. Exista o comanda minima de 100 lei ceea ce e destul de mult si apoi platesti si taxa de transport. Raportat la calitate nu merita. De asemenea persoana cu care am comunicat pe messenger nu a solutionat cererea mea desi a confirmat ca a facut-o. Am luat deja legatura cu call centerul si s-a rezolvat intr-un final cu explicatii de gen lipsa de personal. Inteleg dar e dezamagitor pt prima comanda din mai multe puncte de vedere.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
23 mai 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
acum 4 zile
Am fost nemultumita. Din comanda (in valoare de peste 300 ron) pe care am facut-o, a lipsit un produs pentru care mi s-a propus sa mi se returneze o suma putin mai mica decat pretul pe care il platisem eu. Cand am spus ca vreau sa obtin, totusi, acel produs, mi s-a raspuns ca il pot primi doar daca fac o noua comanda de minim 100 roni, in conditiile in care bulbii (produsul in cauza) costau 12,90 ron. M-am vazut obligata sa renunt la produs si sa accept cei 11,69 roni care mi se oferisera initial. Ca principiu, vi se pare corecta abordarea?
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 23 de ore
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
11 mai 2023
Cătină e foarte firava, doar câteva frunzulițe pe o tulpină destul de groasa și scurtă. Când sunt mari fructifica dacă am luat un set de 2 plante? Multumesc!
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
16 mai 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
acum 4 zile
am primit 2 plante uscate.liliac pitic si aster roz,desi comandasem rosu
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 23 de ore
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
16 mai 2023
plante cu crengi rupte si fara radacini...dezastru ...bataie de joc la adresa clientului...nu mai cumpar nimic de la aceasta firmă...din patru copaci doar unul cred că o sa se prinda ...iar comunicarea cu asistent manager dezastru...oamenii acestia nu au ce să caute in vanzari
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
18 mai 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
acum 6 zile
Am primit cepele de crini cu niște tuberculi crescuți ca și la cartofi. Ce sa plantez. Am pus în pământ și arata ca niște fire fără nici o noima . Îmi pare rău că am comandat. Afișul xxl era și el vai de steaua lui. Nu cred ca as mai face greșeală de a mai comanda.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 23 de ore
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
9 mai 2023
Glicina rupta(de la dvoastra, cand s-au pregatit plantele, pt ca ambalajul era intact). Din doi butasi de vita de vie, unul uscat. Deci din 360 leí 70 leí piérdere, adica 20%, este ceva, nu?
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
15 mai 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
acum 13 zile
Am primit două plante din trei uscate,doar a treia era viabilă, le-am trimis înapoi și aștept contra-valoarea lor.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 7 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
23 mai 2023
Plantele ajung moarte. Mai am 2 bulbi care după mari eforturi nu a răsărit nimic. Doar pacăliți lumea.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
23 mai 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
15 mai 2023
sa ambalati mai bine marfa si sa dati detalii despre plantele pe care le livrati(dimensiune, stare)
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
16 mai 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
acum 9 zile
Produse lipsa Pachete doar cu pamant de flori fara bulbi Plantele verzi foarte plapande
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 7 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
acum 3 zile
produsele nu s au prins decat 50%, ce e prins e altceva decat am comandat
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 23 de ore
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
acum 7 zile
Plantele au ajuns seci, nu cred ca va supravietui vreuna.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 23 de ore
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
acum 7 zile
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 23 de ore
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
10 mai 2023
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
16 mai 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
9 apr. 2023
Anul trecut am luat bujor galben, care a fost roz. Anul acesta am luat bulbi de begonii, din 5, trei erau uscati.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
10 apr. 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
10 apr. 2023
Refaceți stocurile, am avut 6 produse comandate, stoc epuizat, chiar dacă am primit diferența de preț, e bn ca omul sa știe când face comanda, dacă aveți sau nu produsele căutate în stoc Mulțumesc!
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
12 apr. 2023
Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația creată. Stocul nostru de produse este în continuă fluctuație, iar lotul unor sortimente se epuizează rapid, datorită numărului mare de comenzi. Produsele indisponibile sunt scoase din comandă în mod automat de sistem, iar operatorii noștri nu pot lua legătura cu fiecare client în parte pentru a-l notifica cu privire la acest fapt. Vă invităm să consultați constant catalogul nostru online, pentru a vedea dacă produsul/produsele dorite au revenit pe stoc.Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
26 apr. 2023
Afinii comandați nu arătau prea bine însă sper sa se prindă. Printre cartofii de sămânță erau și cartofi stricați iar coletul mirosea foarte urat.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
28 apr. 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
16 apr. 2023
Spre deosebire de prima comandă (131404819), de data aceasta stolonii de căpşuni erau aproape uscaţi în momentul în care am primit pachetul.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
18 apr. 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!
 Evaluare verificată
7 mai 2023
Sunt ambalate și protejate bine când sunt livrate.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
9 mai 2023
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă!