gradinamax.roEvaluări

: 653Bine

3,93

Evaluări pentru gradinamax.ro

653 evaluări verificată în ultimele 12 luni

653 evaluări total
Astfel, ne asigurăm că evaluările provin de la consumatori reali.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă


7 mai 2022
Apreciez grădinamax pentru soiurile excepționale de flori,echipa este deosebita,răspunde cu promptitudine diverselor nevoi,iar acum aștept cu nerăbdare sa văd rezultatul investiției🤗,sper ca toate sa se prindă și semințele sa încolțească! Trist a fost ca trandafirii arătau nedemni de firma pe care o reprezentați,iar anumiți bulbi erau de fapt niște rădăcini firave. Spânzul nu da nici un semn,nici brumarelele..dar mai aștept!🤗Succes și vouă și noua!🤗
Raportare evaluare

Afișarea tuturor evaluărilor pozitive

Evaluarea critică cea mai relevantă


13 iun. 2022
Din cei 30 de butasi primiti 18 au venit complet uscati in pachete care cantareau cateva grame cu rumegusul complet uscat (polka). Ceilalti care erau in compost sau pamant de gradina mai umed aveau mugurii putreziti foarte multi dintre ei si butasul pe toata lungimea lui nu mai avea semne de verde lemnul fiind maro cu o consistenta apoasa ca si cum ar fi "înecat". Centralista m-a sfatuit sa plantez chiar in conditiile acestea pentru ca in unele cazuri plantele isi revin. Am facut lucrul acestea chiar daca este absurd. Este ca si cum ai planta scobitori si sa astepti sa iasa pui de brazi. Asa cum am mentionat si la telefon intamplator sau nu am studii de specialitate in horticultura si nu mi se intampla sa ma insel in privinta plantelor. Dumneavoastra chiar nu aveti pe cineva care sa fie destul de responsabil si priceput ca atunci cand ambaleaza produsele unui client sa isi dea seama daca o planta este vie sau nu?Fapt este ca eu am platit pentru plante vii care sa arate ca in descrierea dumneavoastra si am primit ce se poate vedea in poze. Va rog mult sa remediati aceasta problema. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri va stau la dispozitie. Astept o solutie cat mai urgenta din partea dumneavoastra. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna.
Raportare evaluare

Afișarea tuturor evaluărilor critice

Evaluări pentru gradinamax.ro

Filtru 
 Sortare Relevanță 
(37)
 Evaluare verificată
21 nov. 2022
Forte bogata oferta cu comentarii pozitive, dar si preturi pe masura ceea ce te face sa crezi ca totul este OK. Dar dai comanda, platesti și afli ca produsul nu este pe stoc. Din corespondenta vina este a ta si returul sumei, cand o sa fie....
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. Stocul nostru de produse este în continuă fluctuație, iar lotul unor sortimente se epuizează rapid, datorită numărului mare de comenzi. Și în cazul comenzii plasate de dumneavoastră, două dintre produse nu erau disponibile la acel moment în stoc, și ați fost înștiințat despre acest lucru, solicitându-ne anularea comenzii. Pentru a fi la curent cu promoțiile și disponibilitatea produselor, vă recomandăm să consultați catalogul online și secțiunea promoții, de pe site-ul propriu - https://gradinamax.ro/promotii. O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
18 nov. 2022
Comanda cu nr 131390087am anulat-o pe motivul lipsei unui produs desi la data comenzii produsul exista pe site. De asemenea am primit un mesaj prin care eram anuntata ca pachetul este pregatit pentru expediere.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Ne cerem scuze, acel SMS s-a trimis înainte de a fi contactați de către dumneavoastră pentru a anula comanda. Aceasta a fost anulată imediat ce dumneavoastră ne-ați făcut solicitarea. O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
14 nov. 2022
Pana la ultima comanda toate produsele au fost perfecte. Din pacate ultima comanda florile au fost rupte in cutie si nu cred ca vor supravietui
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Regretăm această situație neplăcută. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu siguranță vom găsi soluții, deoarece prioritatea noastră este satisfacerea clienților. Vă mulțumim și vă dorim o zi bună! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
24 nov. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
14 nov. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
5 nov. 2022
Pot sa spun ce nu mi-a placut. Plante destul de firave la un pret destul de mare.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Ne pare rău că produsele achiziționate nu satisfac așteptările dvs. Totuși, considerăm că este important să cunoașteți și opinia experților în domeniu. Aceștia sunt de părere că prinderea materialului săditor mai înaintat în vârstă, deci de dimeniuni mai mari, va fi mult mai dificilă, iar plantele vor avea de suferit ulterior. Din păcate, mulți clienți, în special cei care abia au început să experimenteze activități de grădinărit, tind să achiziționeze răsaduri mari, periclitând, astfel, înrădăcinarea optimă a plantelor. Deoarece punem accent pe calitate și sustenabilitate, noi am ales să comercializăm plante tinere, dar cu o rată de prindere de 100%. De asemenea, vă reamintim că imaginile de pe site-ul nostru sunt cu titlu de prezentare, ilustrând cum vor arăta produsele spre maturitate. Toate aceste informații și alte detalii sunt menționate pe site, la secțiunea „Despre noi”. De asemenea, vă rugăm să citiți despre politica noastră de garanție și cum puteți intra în posesia ei: https://gradinamax.ro/garantia. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
27 oct. 2022
Plantele au venit in regula si destul de repede mai putin gutuiul japonez
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 10 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
12 oct. 2022
Mai operativi. 1/3 din produse nu sunt conforme.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Considerăm că nu trebuie să fiți îngrijorat/ă cu privire la calitatea produsele recepționate. Materialul săditor este păstrat la temperaturi optime pentru a nu intra în vegetație până în momentul în care ajunge la client. Aceste condiții favorizează prinderea după plantare. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Dvs. beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să efectuați plantarea, iar dacă veți întâmpina probleme cu produsele primite, să reveniți cu o sesizare pe e-mail în luna martie. - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
2 oct. 2022
Comanda a fost onorata prompt , coletul insa a ajuns la destinatie usor "sifonat". Materialul saditor a ajuns in perfecta stare, unul dintre trandafiri (indigoletta) insa avea si ramuri uscate si nu era prezentat in ambalajul original. Celelalte produse au fost in regula si sper sa se si prinda, cum am putut observa si cu alte materiale de la firma dumneavoastra. Voi mai achizitiona si alte produse de la dvs. Cu multumiri, Magda Papaianopol
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Îți mulțumim pentru această recenzie și încrederea acordată. Ne bucurăm să aflăm că ești mulțumit de produsele achiziționate și de serviciile oferite de magazinul nostru, întrucât obiectivul nostru este satisfacţia și fidelizarea clientului. Te așteptăm cu mare drag din nou în magazinul nostru online! O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
5 oct. 2022
Din 10 produse cumpărate 7 au fost conforme restul nu pot sa apreciez decât după trecerea iernii! Ar trebui menționat în descriere dimensiunea aproximativa a arbuștilor!
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu siguranță vom găsi soluții, deoarece prioritatea noastră este satisfacerea clienților. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
20 sept. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
4 sept. 2022
Produsele au sosit la timp dar nu in stare foarte buna
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
9 mai 2022
Livrarea plantelor naturale prin curier nu mai reprezintă o alternativă pentru mine. Butașii de trandafir erau așa la limita supraviețuirii, lucru care nu mă deranjează așa de tare, având în vedere că i-am luat la preț redus și oarecum mă așteptam să existe riscul asta. Dar, lavanda,săracă...a ajuns cam "obosită" de la atâta drum in cutie, una din ele avea chiar și crenguțe rupte. Aveți produse frumoase, impresionante chiar,un site drăguț, dar prefer sa le iau cu mana mea de acum.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 8 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că ați beneficiat de garanție extinsă de prindere (90 zile de la primirea comenzii, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imadiat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
18 mai 2022
In urma cu cativa ani eram clienta d voastra dar am ajuns la concluzia ca sunt multe greseli in onorarea comenzilor.((mai precis nu primeam ceea ce comandam )) a fost o perioada cand nu am mai facut comanda iar acum recent am primit una dintre comenzi in care o plantuta era uscata uscata ..asa ca cea de a doua comanda nu o mai doresc ..
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 8 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că ați beneficiat de garanție extinsă de prindere (90 zile de la primirea comenzii, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imediat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate, nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
16 iul. 2022
Nu toate produsele au fost bune, unele s-au prins altele s-au uscat, ma refer la plantele ornamentale,iar semintele tot asa unele au iesit foarte bine iar altele deloc, in schimb la vita de vie si capsuni s-au prins excelent, va multumesc ,ca existati ! Va urez ,vanzarii cu succes si numai bine !👍🤗
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 10 zile
Bună ziua! Vă mulțumim că ați ales să împărtășiți cu noi experiența avută cu produsele achiziționate de la noi. Astfel de situații se întâmplă cu atât mai des în domeniul în care noi activăm, deoarece comercializăm materialul săditor viu, a cărui dezvoltare depinde de realizarea unei plantări corecte, în solul potrivit, respectiv de lucrările de îngrijire efectuate post-vânzare, care cad în sarcina clienților. Încercăm să diversificăm colaborarea cu furnizorii, tocmai pentru a vă pune la dispoziție o serie de plante la cele mai înalte standarde. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
13 apr. 2022
Produsele vin ambalate corespunzator, comanda e livrata destul de repede. Dar, din experienta cu dvs., la fiecare comanda facuta 4-5 comenzi nu s-au livrat niciodata toate produsele comandate desi, ele continua sa apara ca fiind in stoc.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
19 mai 2022
Am cumparat festuca la ghiveci. Materialul a fost foarte,foarte,foarte uscat....mă tem că uscat de tot.... 99% frunzulițele casante.... 1% dacă va trăi și înverzi ... mă voi declara mulțumită
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 8 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că ați beneficiat de garanție extinsă de prindere (90 zile de la primirea comenzii, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imediat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate, nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
22 apr. 2022
Am comandat 4 butasi de trandafir din care unul a fost trimis uscat. Grija mai mare pentru clienți,ei va plătesc marfa integral. O zi buna la vânzări fără uscaturi.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 8 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că ați beneficiat de garanție extinsă de prindere (90 zile de la primirea comenzii, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imadiat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
10 apr. 2022
Am făcut de fiecare dată cumpărături la voi, de fiecare dată am avut 1sau 2 flori uscate dar de data aceasta de 10zile aștept să primesc comanda crinii ce iam cerut și nimic sunt Ciobanu Elena din Calugareni
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
25 apr. 2022
Bună ziua, nectarinul pe care l am primit este uscat și încă nu a întrat în vegetație, în rest celelalte produse par sa fie în regula. Sper sa se prindă.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 9 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că ați beneficiat de garanție extinsă de prindere (90 zile de la primirea comenzii, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imadiat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care