gradinamax.roEvaluări

: 653Bine

3,93

Evaluări pentru gradinamax.ro

653 evaluări verificată în ultimele 12 luni

653 evaluări total
Astfel, ne asigurăm că evaluările provin de la consumatori reali.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă


7 mai 2022
Apreciez grădinamax pentru soiurile excepționale de flori,echipa este deosebita,răspunde cu promptitudine diverselor nevoi,iar acum aștept cu nerăbdare sa văd rezultatul investiției🤗,sper ca toate sa se prindă și semințele sa încolțească! Trist a fost ca trandafirii arătau nedemni de firma pe care o reprezentați,iar anumiți bulbi erau de fapt niște rădăcini firave. Spânzul nu da nici un semn,nici brumarelele..dar mai aștept!🤗Succes și vouă și noua!🤗
Raportare evaluare

Afișarea tuturor evaluărilor pozitive

Evaluarea critică cea mai relevantă


13 iun. 2022
Din cei 30 de butasi primiti 18 au venit complet uscati in pachete care cantareau cateva grame cu rumegusul complet uscat (polka). Ceilalti care erau in compost sau pamant de gradina mai umed aveau mugurii putreziti foarte multi dintre ei si butasul pe toata lungimea lui nu mai avea semne de verde lemnul fiind maro cu o consistenta apoasa ca si cum ar fi "înecat". Centralista m-a sfatuit sa plantez chiar in conditiile acestea pentru ca in unele cazuri plantele isi revin. Am facut lucrul acestea chiar daca este absurd. Este ca si cum ai planta scobitori si sa astepti sa iasa pui de brazi. Asa cum am mentionat si la telefon intamplator sau nu am studii de specialitate in horticultura si nu mi se intampla sa ma insel in privinta plantelor. Dumneavoastra chiar nu aveti pe cineva care sa fie destul de responsabil si priceput ca atunci cand ambaleaza produsele unui client sa isi dea seama daca o planta este vie sau nu?Fapt este ca eu am platit pentru plante vii care sa arate ca in descrierea dumneavoastra si am primit ce se poate vedea in poze. Va rog mult sa remediati aceasta problema. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri va stau la dispozitie. Astept o solutie cat mai urgenta din partea dumneavoastra. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna.
Raportare evaluare

Afișarea tuturor evaluărilor critice

Evaluări pentru gradinamax.ro

Filtru 
 Sortare Relevanță 
(36)
 Evaluare verificată
acum 10 zile
Am cumpărat molid argintiu. Scria ca au 10-15 cm. În realitate au cam 5 cm... Poate cu ghiveci cu tot sa aibă atât..
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 10 zile
Bună ziua! Ne pare rău că produsele achiziționate nu satisfac așteptările dvs. Totuși, considerăm că este important să cunoașteți și opinia experților în domeniu. Aceștia sunt de părere că prinderea materialului săditor mai înaintat în vârstă, deci de dimeniuni mai mari, va fi mult mai dificilă, iar plantele vor avea de suferit ulterior. Din păcate, mulți clienți, în special cei care abia au început să experimenteze activități de grădinărit, tind să achiziționeze răsaduri mari, periclitând, astfel, înrădăcinarea optimă a plantelor. Deoarece punem accent pe calitate și sustenabilitate, noi am ales să comercializăm plante tinere, dar cu o rată de prindere de 100%. De asemenea, vă reamintim că imaginile de pe site-ul nostru sunt cu titlu de prezentare, ilustrând cum vor arăta produsele spre maturitate. Toate aceste informații și alte detalii sunt menționate pe site, la secțiunea „Despre noi”. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
13 nov. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
16 oct. 2022
Am primit arbusti si stoloni uscati
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Considerăm că nu trebuie să fiți îngrijorat/ă cu privire la calitatea produsele recepționate. Materialul săditor este păstrat la temperaturi optime pentru a nu intra în vegetație până în momentul în care ajunge la client. Aceste condiții favorizează prinderea după plantare. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Dvs. beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să efectuați plantarea, iar dacă veți întâmpina probleme cu produsele primite, să reveniți cu o sesizare pe e-mail în luna martie. - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
22 sept. 2022
Am comandat trei trandafiri, 2 nu sau prins, iar al treilea era alb in loc de mov. Am comandat si 2 pomisori, doar unul s-a prins, am sa incerc toamna, primavara se prind mai greu.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Din dorința de a satisface chiar și cei mai exigenți clienți ai noștri, cu care dorim să realizăm colaborări pe termen cât mai lung, comercializăm doar material săditor certificat calitativ. În plus, oferim garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor), dar și de conformitate (până la prima înflorire/rodire). În situația excepțională în care rodul sau floarea rezultată nu corespund caracteristicilor prezentate pe www.gradinamax.ro din cauza unei erori de sortare, de etichetare sau ambalare (lucrăm exclusiv cu profesioniști, dar erorile umane nu pot fi eradicate din niciun domeniu de activitate), acestea vor fi înlocuite imediat, fără ca dvs. să suportați vreun cost suplimentar. Vă rugăm să ne trimiteți fotografii cu produsele neconforme, împreună cu o imagine a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul nostru, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
19 sept. 2022
Am primit lăstarii de la zmeur cât și la trandafiri uscati . Un trandafir era deja uscat , ceilalți au fost Ok .
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
27 aug. 2022
Am primit 6 buc hortensii albastre în ghivece mici presate unul peste altul ...iar plantutele f.mici și putrezite......păcat.....
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
30 aug. 2022
Doua dintre produse au venit ofilite(uscate).Nu este prima data când se întâmpla asta din păcate
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi minunată! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
26 aug. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
12 aug. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 10 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
12 aug. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 10 zile
Bună ziua! Ne pare foarte rău că ați fost dezămăgit în timpul colaborării cu magazinul nostru. Pentru a soluționa problema, vă rugăm să o detaliați și să ne transmiteți un e-mail cu problema întâmpinată la: info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
30 apr. 2022 
Am tot auzit de Grădina Max, am fost bombardată cu reclame online, iar rezultatul a fost unul dezamăgitor. Am plasat în același timp 2 comenzi: la Grădina Max și la o altă pepinieră. Am fost mulțumită de plantele cumpărate de la cealaltă pepinieră (ambalare, mărime plante -dezvoltare și înălțime- precum și calitate plante) iar de Grădina Max nu: plantele în răsaduri au venit majoritatea rupte, unele de cele mai mici dimensiuni posibile (a se vedea liliacul de vară White Profusion: 6 frunzulițe!) iar bulbii nu mi-am imaginat că vor veni neplantați, iar în loc de o anume culoare/soi al unui produs (Amaryllis Jewel - alb) am primit altceva în schimb (Amaryllis Grand Diva - roșu). Apropo de site-ul Grădina Max: > nu scrie niciunde la răsaduri ce înălțime au plantele, ce diametru are ghiveciul, etc. > la bulbi, și aici mă refer la fiecare articol în parte cum procedează marea majoritate (nu undeva în Termeni și condiții), nu scrie că nu ar fi livrați deja ca și plantă matură (de la cealaltă pepinieră am comandat anul trecut multe plante bulboase -iriși, hosta, helleborus, etc.- și au fost livrate ca și plante mature în ghiveci) > prețurile sunt destul de mari, la unele articole chiar exagerate (chiar și reduse fiind).
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 8 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Pe pagina fiecărui produs este specificată categoria, și sub ce formă se livrează. Faptul că bulbii se trimit în pachete, este benefic pentru încolțirea acestora, deoarece dacă ar fi livrați în ghivece, acestea nu ar putea fi de dimensiuni mari, și ar fi necesar să îi mutați în ghivece mai mari, astfel periclitând prinderea lor. În privința prețurilor practicate de noi, colaborăm cu furnizori de top care ne asigură produse de calitate superioară, astfel fiind justificate prețurile. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
21 mai 2022
Sa respectați comanda, sa nutriției alte soiuri decât cele comandate. Sa trimiteți plante de calitate și nu unele aproape moarte. Când faceți un cadou trimiteți o planta care are șanse sa trăiască, nu cu lastarii rupți. Suficient este prea mult pentru calitatea produselor. Înțeleg ca au fost reduceri de preț, dar dacă tot se plătește o suma și transport și ambalaj, măcar sa supravietuiasca acele plante. Am comandat 6 hortensii. În loc de 2 hortensia panichează roz mi s-au trimis 2 macrofila roz. Mai aveam 2 acasă. Lastarii erau rupți sau frunze putrede la 4 din 6 plante.
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
13 mai 2022
Dezamăgită, din 4 ghivecele de liliac, 1 are 2 tije și acelea uscate, 1 are o tija uscată și una verde, celelalte 2 au m-ai multe tije dar și printre acestea uscste. Iasomia 3,4 frunzulițe pe 2 tije care si acelea sunt aproape uscate . Căpșunile atarnatoare au fost ok.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 8 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că ați beneficiat de garanție extinsă de prindere (90 zile de la primirea comenzii, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imadiat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
31 mar. 2022
Am făcut comandă pe 23.03 2022 si nu am primit nici un răspuns. Pt.ce este evaluarea atunci?Mi se pare normal ca evaluarea sa fie făcută după primirea coletului și in funcție de promptitudine și de cum arată produsele sa se facă evaluarea așa ce evaluez?
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 10 zile
Bună ziua! Onorarea comenzilor se face în ordinea cronologică a plasării lor și în funcție de disponibilitatea produselor în stoc. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană, motiv pentru care depindem de furnizorii noștri și de capacitatea lor de a ne livra marfa la timp. Din această cauză, pot interveni mici întârzieri, pentru care ne cerem scuze. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
1 apr. 2022
Buna ziua! Prima problema a fost ca unul dintre puieti a fost rupt, poate in timpul transportului dar in niciun caz din vina mea. A doua este ca angajatii d-vs nu m-au putut lamuri daca puietii au nevoie de altoire (daca da e grav la pretul platit).
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 10 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că ați beneficiat de garanție extinsă de prindere (90 zile de la primirea comenzii, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imadiat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
31 mai 2022
Bunã ziua,îmi pare rãu dar plantele 4 dintre ele au fost complet uscate,anul trecut am comandat trandafiri,sunt frumoase dar culorile alese nu corespund si nici unul nu este urcãtor din pãcate!acuma astept rezultatul !!!O zi plãcutã!!
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
28 iun. 2022
plantele din ultima comanda ( afin siberian ,mini kiwi , corn si catina ) erau uscate si nu au mai fost viabile .Va rog nu- mi mai vindeti " uscaturi " ....imi pare rau pentru ca am avut incredere in dv.
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
13 apr. 2022
Am comandat 8 buc. afin, toate sunt aproape uscate, sper sa se prinda macar jumatate. Erau la reducere, din pacate si calitatea tot la reducere. Le-am primit repede, partea buna.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 9 zile
Bună ziua! Politica de garanție presupune plantarea produselor imediat după primire și revenirea cu o sesizare în 3-8 săptămâni de la plantare (acest termen este în funcție de tipul materialului săditor achiziționat). În cazul în care clientul revine în acest interval de 90 de zile de la primirea comenzii și după acele săptămâni în care produsele au fost plantate și nu au vegetat, i se întocmește negreșit cerere de înlocuire. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imadiat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
2 iun. 2022
am achizitionat butasi de zmeur si trandafir de doua ori si in ambele cazuri am primit produse cu radacinile uscate in ambalaje, ceea ce a dus la neprinderea lor in sol.
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
4 mai 2022
Am primit butasi de trandafiri uscati nu am stiut ca trebuie sa sun imediat si nu am pastrat factura si nu s a mai putut face nimic
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 9 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că ați beneficiat de garanție extinsă de prindere (90 zile de la primirea comenzii, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Dacă ați fi dorit să ne trimiteți un e-mail cu o sesizare imadiat după primirea coletului, vi s-ar fi putut comunica cum trebuie procedat pentru a beneficia de garanție, dar din păcate nu ne-ați contactat. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care