gradinamax.roEvaluări

: 653Bine

3,93

Evaluări pentru gradinamax.ro

653 evaluări verificată în ultimele 12 luni

653 evaluări total
Astfel, ne asigurăm că evaluările provin de la consumatori reali.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă


7 mai 2022
Apreciez grădinamax pentru soiurile excepționale de flori,echipa este deosebita,răspunde cu promptitudine diverselor nevoi,iar acum aștept cu nerăbdare sa văd rezultatul investiției🤗,sper ca toate sa se prindă și semințele sa încolțească! Trist a fost ca trandafirii arătau nedemni de firma pe care o reprezentați,iar anumiți bulbi erau de fapt niște rădăcini firave. Spânzul nu da nici un semn,nici brumarelele..dar mai aștept!🤗Succes și vouă și noua!🤗
Raportare evaluare

Afișarea tuturor evaluărilor pozitive

Evaluarea critică cea mai relevantă


13 iun. 2022
Din cei 30 de butasi primiti 18 au venit complet uscati in pachete care cantareau cateva grame cu rumegusul complet uscat (polka). Ceilalti care erau in compost sau pamant de gradina mai umed aveau mugurii putreziti foarte multi dintre ei si butasul pe toata lungimea lui nu mai avea semne de verde lemnul fiind maro cu o consistenta apoasa ca si cum ar fi "înecat". Centralista m-a sfatuit sa plantez chiar in conditiile acestea pentru ca in unele cazuri plantele isi revin. Am facut lucrul acestea chiar daca este absurd. Este ca si cum ai planta scobitori si sa astepti sa iasa pui de brazi. Asa cum am mentionat si la telefon intamplator sau nu am studii de specialitate in horticultura si nu mi se intampla sa ma insel in privinta plantelor. Dumneavoastra chiar nu aveti pe cineva care sa fie destul de responsabil si priceput ca atunci cand ambaleaza produsele unui client sa isi dea seama daca o planta este vie sau nu?Fapt este ca eu am platit pentru plante vii care sa arate ca in descrierea dumneavoastra si am primit ce se poate vedea in poze. Va rog mult sa remediati aceasta problema. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri va stau la dispozitie. Astept o solutie cat mai urgenta din partea dumneavoastra. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna.
Raportare evaluare

Afișarea tuturor evaluărilor critice

Evaluări pentru gradinamax.ro

Filtru 
 Sortare Relevanță 
(111)
 Evaluare verificată
19 nov. 2022
absolut toate cele 14 radacini de hellebore (spanz) cumparate sunt neviabile. nu cumparati aceste produse. nimic nu a iesit din cele cateva radacini care pareau ok si pe care le-am plantat. restul au ramas in pungile initiale care contin numai pamant si cativa centimetri de radacini uscate (dar fara bulb). cum sa creasca ceva doar din radacini fara bulb sau din bulb+ radacina inegriti / atacati de putregai? acord nota 0. vreau banii inapoi.
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
15 nov. 2022
Doi iriși din comanda au fost seci .intr-o punga am găsit doar coaja ,restul de la planta …Nu cred ca nu a observat nimeni acest lucru când ați ambalat .Restul din comanda de 300 lei nu a apărut pe sait ca indisponibil .exemplu iarba de lămpaș .Un alt inconvenient a fost ca nu sa putut plăti cu cardul.După ce a venit coletul am înțeles și de ce ..In rest sănătate și bafta .
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. Stocul nostru de produse este în continuă fluctuație, iar lotul unor sortimente se epuizează rapid, datorită numărului mare de comenzi. Produsele indisponibile sunt scoase din comandă în mod automat de sistem, iar operatorii noștri nu pot lua legătura cu fiecare client în parte pentru a-l notifica cu privire la acest fapt. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu siguranță vom găsi soluții, deoarece prioritatea noastră este satisfacerea clienților. Vă mulțumim și vă dorim o zi bună! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
23 nov. 2022
Din 6 plante comandate, acum 7 luni, cred ca a ramas una. Spun cred, caci doar la primavara voi vedea daca mai iese ceva. Si am avut grija. Apa, pamant din magazin, ingrasamant. Deci nu!
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
17 nov. 2022
Sa livrati produsele corect ambalate, fara a exista riscul sa se deterioreze in timpul transportului. Chiar daca suma comenzii este mica, ati putea livra plante frumoase, nu oribile!
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu siguranță vom găsi soluții, deoarece prioritatea noastră este satisfacerea clienților. Vă mulțumim și vă dorim o zi bună! -Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
5 nov. 2022
Plantele erau mai minci decat descrise
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Ne pare rău că produsele achiziționate nu satisfac așteptările dvs. Totuși, considerăm că este important să cunoașteți și opinia experților în domeniu. Aceștia sunt de părere că prinderea materialului săditor mai înaintat în vârstă, deci de dimeniuni mai mari, va fi mult mai dificilă, iar plantele vor avea de suferit ulterior. Din păcate, mulți clienți, în special cei care abia au început să experimenteze activități de grădinărit, tind să achiziționeze răsaduri mari, periclitând, astfel, înrădăcinarea optimă a plantelor. Deoarece punem accent pe calitate și sustenabilitate, noi am ales să comercializăm plante tinere, dar cu o rată de prindere de 100%. De asemenea, vă reamintim că imaginile de pe site-ul nostru sunt cu titlu de prezentare, ilustrând cum vor arăta produsele spre maturitate. Toate aceste informații și alte detalii sunt menționate pe site, la secțiunea „Despre noi”. De asemenea, vă rugăm să citiți despre politica noastră de garanție și cum puteți intra în posesia ei: https://gradinamax.ro/garantia. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
21 oct. 2022
5 zile de la trimiterea comenzii online fara vreun raspuns
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația creată. Stocul nostru de produse este în continuă fluctuație, iar lotul unor sortimente se epuizează rapid, datorită numărului mare de comenzi. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană, iar livrarea comenzilor depinde de capacitatea furnizorilor în a ne trimite marfa. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
28 oct. 2022
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 12 zile
Bună ziua! Regretăm această situație neplăcută, însă suntem siguri că putem soluționa favorabil orice problemă. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. Cu siguranță vom găsi soluții, deoarece prioritatea noastră este satisfacerea clienților. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
6 oct. 2022
Nu mi-ați trimis trandafiri i pe care i-am comcomandat toți sunt roșii.am comandat galben urcător și roz deschis
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Din dorința de a satisface chiar și cei mai exigenți clienți ai noștri, cu care dorim să realizăm colaborări pe termen cât mai lung, comercializăm doar material săditor certificat calitativ. În plus, oferim garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor), dar și de conformitate (până la prima înflorire/rodire). În situația excepțională în care rodul sau floarea rezultată nu corespund caracteristicilor prezentate pe www.gradinamax.ro din cauza unei erori de sortare, de etichetare sau ambalare (lucrăm exclusiv cu profesioniști, dar erorile umane nu pot fi eradicate din niciun domeniu de activitate), acestea vor fi înlocuite imediat, fără ca dvs. să suportați vreun cost suplimentar. Vă rugăm să ne trimiteți fotografii cu produsele neconforme, împreună cu o imagine a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul nostru, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
13 sept. 2022
Foarte tare...Vreti recenzie si voi nu ati trimis inca marfa comandata de 7 zile.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Onorarea comenzilor se face în ordinea cronologică a plasării lor și în funcție de disponibilitatea produselor în stoc. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană, motiv pentru care depindem de furnizorii noștri și de capacitatea lor de a ne livra marfa la timp. Din această cauză, pot interveni mici întârzieri, pentru care ne cerem scuze. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
26 sept. 2022
plantele primite(lavanda) in stare foarte proasta si uscate
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! - Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
2 sept. 2022
1. Citiți mesajul (le) de la mine. 2. Să ne trimiteți ce comandam, adică ce PLĂTIM. Am făcut 2 comenzi: în care am Cumpărat MĂRAR. AMBELE COMENZI AU FOST CU LEUȘTEAN. 3. Ultimele comenzi am cumpărat Trandafiri: Au sosit fără frunze, 3-4frunze uscate. Ba mai mult ultimul a fost 1/2 uscat . SUNTEȚI VARZĂ
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Ne cerem scuze pentru situația întâmpinată. Pentru a vă returna contravaloarea pachetului de mărar, vă rugăm să ne răspundeți la email-ul în care vi s-a solicitat un număr de cont. Trandafirii se livrează în repaus vegetativ, tocmai pentru a avea rată de prindere de 100%. Pe baza facturii și a etichetelor, dumneavoastră beneficiați de garanție de 90 de zile de la la primirea comenzii. În cazul în care acestea nu se prind, vă rugăm să ne contactați prin email. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
7 sept. 2022
Am primit un set de doi smochini.Ambii Arbusti sunt bolnavi, cu frunze ruginite și atacate de daunatori. Nu as acorda nici măcar o stea pentru aceasta livrare. Seamănă a escrocherie
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! În urma solicitărilor primite de la dumneavoastră, vi s-a transmis că aveți posibilitatea de a returna produsele, suportand noi costul transportului. Ulterior, ne-ați comunicat că nu doriți să efectuați returul, astfel efectuând plantarea puieților. În cazul în care veți întâmpina probleme cu puieții în cauză, vă rugăm să reveniți cu o sesizare în decursul lunii martie pentru a reevalua starea lor. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
15 aug. 2022
Am comandat, am așteptat o săptămâna încă mai astept
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Onorarea comenzilor se face în ordinea cronologică a plasării lor și în funcție de disponibilitatea produselor în stoc. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană, motiv pentru care depindem de furnizorii noștri și de capacitatea lor de a ne livra marfa la timp. Din această cauză, pot interveni mici întârzieri, pentru care ne cerem scuze. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
31 aug. 2022
Au trecut 9 zile de la comandă și nu am primit produsele, deși pe site anunta că livrarea se face in 24 de ore. Explicația lor: unul dintre produse este disponibil dupa 1 septembrie, așa ca livrează când au tot. Despre calitate...nu am văzut produsele, așa că nu am ce spune. Seriozitatea, însă ....sunt in a 9-a zi de asteptare si mai am de asteptat, ca doar am platit deja, nu?
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Onorarea comenzilor se face în ordinea cronologică a plasării lor și în funcție de disponibilitatea produselor în stoc. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană, motiv pentru care depindem de furnizorii noștri și de capacitatea lor de a ne livra marfa la timp. Din această cauză, pot interveni mici întârzieri, pentru care ne cerem scuze. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
20 aug. 2022
Nu am primit comanda vă mișcați foarte greu. Încă nu am văzut produsele comandate pt o părere.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Onorarea comenzilor se face în ordinea cronologică a plasării lor și în funcție de disponibilitatea produselor în stoc. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană, motiv pentru care depindem de furnizorii noștri și de capacitatea lor de a ne livra marfa la timp. Din această cauză, pot interveni mici întârzieri, pentru care ne cerem scuze. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
27 aug. 2022
Plantele erau bine ambalate, proaspat udate dar uscate de cel putin cateva saptamani
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
22 aug. 2022
pomi tare micuti la bani ăștia și crengile uscate și multe rupte și pomi strimbi.
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană și certificat din punct de vedere calitativ, respectiv în ceea ce privește conformitatea. Vă reamintim că beneficiați de garanție extinsă de prindere (90 zile, în baza facturii sau etichetelor) pentru produsele achiziționate. Vă rugăm să ne transmiteți imagini cu acestea, împreună cu o fotografie a facturii și/sau a etichetelor cu denumirea produsului, pe site-ul propriu, la secțiunea Asistență și reclamații (https://gradinamax.ro/support), pe adresa de e-mail info@gradinamax.ro. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
19 aug. 2022
Expedierea mai rapida
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Onorarea comenzilor se face în ordinea cronologică a plasării lor și în funcție de disponibilitatea produselor în stoc. Magazinul nostru comercializează material săditor importat din comunitatea europeană, motiv pentru care depindem de furnizorii noștri și de capacitatea lor de a ne livra marfa la timp. Din această cauză, pot interveni mici întârzieri, pentru care ne cerem scuze. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
8 sept. 2022
Am primit un produs necorespunzator si refuza sa-l schimbe
Raportare evaluare
Răspunsul gradinamax.ro
acum 11 zile
Bună ziua! Urmărind istoricul email-urilor trimise de dumneavoastră, am observat ca vi s-a întocmit cererea de înlocuire pentru produsele care nu au pornit în vegetație. Ne bucurăm că ați dat curs solicitarii noastre de a urma pații garanției. O zi frumoasă! Cu respect, GrădinaMax Customer Care
 Evaluare verificată
13 iun. 2022
Din cei 30 de butasi primiti 18 au venit complet uscati in pachete care cantareau cateva grame cu rumegusul complet uscat (polka). Ceilalti care erau in compost sau pamant de gradina mai umed aveau mugurii putreziti foarte multi dintre ei si butasul pe toata lungimea lui nu mai avea semne de verde lemnul fiind maro cu o consistenta apoasa ca si cum ar fi "înecat". Centralista m-a sfatuit sa plantez chiar in conditiile acestea pentru ca in unele cazuri plantele isi revin. Am facut lucrul acestea chiar daca este absurd. Este ca si cum ai planta scobitori si sa astepti sa iasa pui de brazi. Asa cum am mentionat si la telefon intamplator sau nu am studii de specialitate in horticultura si nu mi se intampla sa ma insel in privinta plantelor. Dumneavoastra chiar nu aveti pe cineva care sa fie destul de responsabil si priceput ca atunci cand ambaleaza produsele unui client sa isi dea seama daca o planta este vie sau nu?Fapt este ca eu am platit pentru plante vii care sa arate ca in descrierea dumneavoastra si am primit ce se poate vedea in poze. Va rog mult sa remediati aceasta problema. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri va stau la dispozitie. Astept o solutie cat mai urgenta din partea dumneavoastra. Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna.
Raportare evaluare