Gasesti foarte repede piesele de care ai nevoie care sunt si de calitate. Livrarea s-a efectuat in app. 3-4 zile. Piesele se livreaza ambalate corect si sunt de calitate buna.
De imbunatatit:
Comunicarea cu clientul - se face strict prin email intr-o maniera robotizata, nu luati in calcul ceea ce intreaba clientul aditional, ar fi bun un chat online daca nu vreti sa afisati nici-un nr. de telefon.
Comanda nu a fost trimisa cind mi-ati trimis confirmarea ca ati trimis-o. Trebuia sa vina intre 1-3 zile lucratoare, a durat 7 zile lucratoare. Cand v-am contactat nu ati raspuns la notificari. Comunicatie, proasta, totala lipsa de onestitate, exagerat de scump transportul/livrarea. Optiunea cu ridicate de la easybox, at fii mult mai buna. In general foarte nemuude tot parcursul acestei comenzi
Procesul de consultare privind compatibilitate model de aparat - pisa de schimb
Procesul de consultare cu privire la compatibilitatea piesei cu modelul aparatului nu a coincis cu asteptarile. Asteptarea a fost ca plecand de la modelul aparatului sa mi se indice clar care piesa se potriveste. In cazul meu, am fost directionata catre tool-ul existent, insa acesta nu are toate modelele de aparate in functiune pe piata. Prin urmare, alegerea piesei a fost facuta intuitiv. In final, piesa s-a potrivit
Raportare evaluare
1 apr. 2024
Evaluare verificată
Am comandat prima data un produs ce nu se potriveste și pe care am încercat sa-l dau retur, insa nu primiți cu plata ramburs. Am aflat apoi ca ma costa ca ma costă circa 1000 lei (de 3 ori cat am dat pe acea componenta a frigiderului) sa retrimit coletul.
Ceea ce a fost bine a fost comunicarea pe mail si faptul ca am fost ajutat sa găsesc piesa corectă, pe care am comandat-o ulterior.
Raportare evaluare
acum 4 zile
Evaluare verificată
Descrierea produselor sa fie mai explicita, pozele sa arate clar unde vine produsul montat, pentru a nu mai aparea confuzii intre sertare mici si sertare mari. Eu asa am patit si am cumparat prima data 1 sertar de care nu aveam nevoie.
Raportare evaluare
29 mar. 2024
Evaluare verificată
Am primit doar jumatate din comanda, respectiv peodusul mai iefin. Asteptam sa ajunga toata comanda o data. Dezamagitor!
Raportare evaluare
21 mar. 2024
Evaluare verificată
Ambalajul este disproporționat de mare in raport cu conținutul.
Raportare evaluare
23 mar. 2024
Evaluare verificată
Prețul foarte marea.
Raportare evaluare
20 mar. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
24 feb. 2024
Evaluare verificată
Motor Hota
Buna ziua,
Am achizitionat un motor pentru hota de bucatarie si am avut urmatoarea corespondenta :
First_name: Viorel
Last_name: Tataru
Mesaj:
Am achizitionat motorul de hota complet cu comanda 202402546239. Va rog sa-mi trimiteti si schema electrica de legare la comutatoar si tensiune .
Re: Cerere de produs
Dragă Viorel,
Îți mulțumim pentru mesaj și comanda anterioară.
Din păcate, nu dispunem de aceste informații.
Sperăm că informațiile ți-au fost de folos.
Cu stimă,
Ráchel
E: suportclienti@fixpart.ro
W: fixpart.ro
Cred ca se putea lua legatura cu producatorul si aveam un raspuns folositor .
Raportare evaluare
24 feb. 2024
Evaluare verificată
Produsul comandat este conform asteptarilor. Termenul de livrare a fost respectat dar nu am fost sunat pentru ridicarea coletului pentru ca pe colet nu a fost mentionat numarul meu de telefon. Produsul a fost lasat la un magazin din apropierea domiciliului meu. A trebuit sa contactez firma de curierat sa recuperez coletul dupa o zi de la livrarea la magazin. Pe viitor este important ca pe colet sa fie trecut numarul de telefon al destinatarului
Raportare evaluare
2 mar. 2024
Evaluare verificată
Contact pentru căutarea unei piese
foarte greoi.Am comandat o piesa,care am identificat-o eu și a venit abia a treia zi de la comandă și curios în aceeași localitate.Nu am reușit să vă localizez, că veneam eu după ea.Apoi v-am rugat o identificare a unei conducte, foarte greu contactul,la care încă nu am primit răspuns de câteva zile.Am rezolvat cu alții mai promti și cu comunicare mult mai ușoară și promptă.
Raportare evaluare
16 mar. 2024
Evaluare verificată
Pompa de evacuare pentru uscator
Am comandat o pompa de evacuare pentru mașina de uscat rufe și, cu toate că în specificațiile produsului se menționează că este identic cu originalul, de fapt piesa e mai mare și nu încape în locașul special. A trebuit să o adaptez. Din punctul de vedere al funcționării nu sunt probleme deocamdată. 3 stele .
Raportare evaluare
28 feb. 2024
Evaluare verificată
Comunicare foarte greoaie!
Consiliere aproape inexistenta.
Produsul pe care l-am comandat nu este ceea ce am nevoie desi am explicat cu fotografii de ceea ce am nevoie.
Am primit altceva.
Probabil ca voi face reclamatie la ANPC.
Raportare evaluare
29 feb. 2024
Evaluare verificată
Am plasat greșit un produs în comandă și nu am găsit un telefon de contact pentru a remedia problema până la trimiterea ei. Acum trebuie să-i fac retur.
Raportare evaluare
19 feb. 2024
Evaluare verificată
Good company. Fast delivery. I will definitely use this company next time.
Raportare evaluare
8 mar. 2024
Evaluare verificată
As fii dorit sa fiu instiintat de nr de awb..
Raportare evaluare
29 ian. 2024
Evaluare verificată
Livrare completa, in cele din urma
Nu intotdeauna lucrurile merg bine.
Pentru a le readuce pe calea buna, este nevoie de comunicare.
FixPart nu exceleaza aici, viteza de comunicare fiind dintr-o alta etapa din istoria omenirii, straina celei contemporane.
Am primit o comanda incompleta, iar rezolvarea situatiei a durat mai mult decat ar fi fost acceptabil.
Insa cumva, din backgroundul unei comunicari prin e-mail trunchiate, probabil in mare parte cu roboti sau persoane care folosesc un translator pentru mesaje, situatia a fost deblocata.
Finalul este unul bun, ramane de vazut daca produsele, in cazul meu doua cuve complete AEG sunt compatibile.
Mi-a placut:
- ca am gasit modelele cautate.
Nu mi-a placut:
- ca FixPart a evitat mereu, sistematic, sa confirme compatibilitatea cu masina de spalat, desi a primit poze clare, cu modelul exact pentru care am solicitat cuva.
Una peste alta, bine, in final, dar dupa o decizie oarecum riscanta, unilaterala.
Mi-a placut:
- cand in sfarsit am avut impresia (sau poate iluzia) ca primesc un raspuns scris de la o persoana.
Nu mi-a placut:
- ca mesajele erau in mare parte automate, practic fara continut si tarzii.
Sumand si aces aspect, rezultatul a fost acceptabil, dar numai considerand finalul happy-end.
Mi-a placut:
- faptul ca GLS a adus comanda cu un pret rezonabil, mic, ca pentru orice colet intern, iar omul, soferul, a fost amabil, intelegator.
Nu mi-a placut:
- lipsa totala de implicare in rezolvarea impasului a partenerului logistic din Cluj, al carui contact l-am gasit greu, indirect, cu noroc.
Nu mi-a placut:
- ca nu exista un numar de telefon de contact
- ca raspunsurile la mesajele e-mail sunt lente, un posibil raspuns ajungand dupa 1-2 zile in medie.
Mi-a placut:
- ca in cele din urma, in felul ei, FixPart a dres situatia.
Consideratii finale
Este profund anormal ca un producator de masini de spalat sa se gandeasca macar ca ar putea construi cuve sudate termic, anuland astfel posibilitatea schimbarii rulmentilor. Ar trebui sa fie ilegal.
(Poate totusi ar trebui mentionat undeva un aspect.
Avem o masina de spalat rufe cu capacitatea maxima de 9 kg.
Poate stoarce cu 1600rpm.
Asa o putem folosi mereu?
Doar daca avem o masina cu 5 locuri, care poate merge cu viteza maxima de 200 km/h.
Daca asta este regimul uzual in care folosim masina, sa mergem la serviciu sa zicem, da, 9 kg si 1600 rpm este alegerea.
Daca totusi nu incarcam la maxim masina personala si nu rulam mereu cu viteza maxima posibila, ar trebui sa reevaluam proportional si celalalt regim, ca user responsabil)
In casa mea, a rudelor apropiate si a prietenilor, exista numeroase produse AEG.
Pentru cateva zile am crezut ca voi incepe curatenia, incepand cu propria locuinta, pentru a exclude acest brand din viata personala.
FixPart m-a plimbat mai mult de o saptamana la limita acestui orizont.
In cele din urma, acelasi FixPart mi-a schimbat atitudinea. AEG va continua sa existe si in casa mea si a rudelor, doar ca entuziasmul va fi mai temperat.
Raportare evaluare
7 feb. 2024
Evaluare verificată
Produsele ok dar livrarea cu multe probleme
Produsele au fost conform asteptarii. Dar ambalarea si relatia cu curierul mi-a dat o doza considerabila de anxietate. Adresa mea era Str. Xxxx nr ##-##, bl. #, sc. #, ap. #, si nr. tel 07########. Coletul a fost predat catre curier cu adresa de livrare str. Xxxx nr. ## si atat! Fara macar cu nr tel. Am sunat si am avut dificultati inclusiv cu curierul GLS, care nu putea livra coletul.
Am contactat si magazinul prin formular pt rezolvarea prob, dar mi s-a raspuns total pe langa subiect, ca a fost expediat si sa urmaresc eu livrarea, desi eu le-am cerut sa contacteze curierul si sa rezolve problema adresei incomplete
Raportare evaluare
15 feb. 2024
Evaluare verificată
Respectati adresa din comanda
Daca eu trec o adresa, va rog sa o treceti si Dvs pe colet, completa. Ati trimis catre un nume de strada, fara telefon, fara nimic, noroc cu sistemul de editare de pe email de la GLS.
Raportare evaluare
3 feb. 2024
Evaluare verificată
piesele s-au potrivit, doar ca transportul nu e nici pe departe 3 zile lucratore... ci mai de graba o saptamana jumate.. cam atat astepti dupa piese pentru ca au depozitul in Olanda
Raportare evaluare
7 feb. 2024
Evaluare verificată
Livrare telecomandă
Deși pe site termenul de livrare este 1_2 zile lucrătoare, coletul a fost predat luni către curier, desi comanda a fost plasată joi și livrata efectiv marți după amiaza....
Au fost luate măsuri pentru a asigura faptul că evaluările publicate provin doar de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv bunurile sau serviciile respective.
Evaluări importate
Nu sunt luate în considerare pentru nota generală. Nu au fost luate măsuri de verificare.