Piesa ok, comunicarea cu magazinul bunicica, trasnportul ingreunat din cauza proastei administrari a site-ului magazinului (au trimis initial piesa in alt oras, din cauza unei erori, care te obliga sa treci codul postal in datele de livrare (singurul site unde e obligatoriu acest lucru, ceilalti se descurca ok si fara cod postal). Unde trebuie sa completezi adresa, nu poti scrie destul, ai numar de caractere limitat, nu incape sa scrii totul (strada, numarul, blocul, etajul, apartamentul, sectorul. Nu pleaca mai departe pagina daca nu treci codul postal, si se autocompleteaza cu date mai vechi, stai 10 minute sa completezi ceea ce la alte site-uri termini in cateva secunde. Trebuie "reparat" magazinul virtual, cine se ocupa cu administrarea web ori nu e roman, ori nu are nici o treaba cu asa ceva (Dorel). Am asteptat sa vina piesa dublu de cat era prevazut initial, ca au trimis-i in alt oras, cand scria clar, alb pe begru oras BUCURESTI, strada, numarul, sectorul, tot....doar ca nu era trecut codul postal bine (autocompletat de catre site). Le-am scris si lor, si firmei de curierat si s-a rezolvat pana la urma. Dau 5 stele , cu indulgenta, doar pentru calitatea piesei, si pretul decent.
Am comandat doua bucăți dintr-un produs, am platit ramburs, după care am deschis coletul și surpriză, o singură bucată. Număr de telefon nu există pe site. Am trimis mailuri peste mailuri la care îmi răspund roboți. Mailuri automate cu păreri de rău că nu au avut timp să îmi vadă mailul încă. O mare bătaie de joc. Probabil ai impresia că avand sediul în altă țară își pot bate joc cum vor de consumatorii români. Dar nu e chiar așa, exista instituții abilitate care rezolva probleme de genul asta la nivel de UE și voi formula o plângere acolo.
Daca nu va să rău cu banii in buzunar, NU comandați de la această firmă.
Mai multă atenție la livrarea comenzilor (la ultima comanda am primit alt produs decât cel comandat).
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
15 sept. 2023
Evaluare verificată
Estimare livrare incorecta
Am avut nevoie de un produs urgent, pe site livrarea era estimata in 1-2 zile lucratoare, am plasat comanda dar coletul a ajuns intr-o saptamana.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
13 sept. 2023
Evaluare verificată
Livrare greşită
Prima comandă a fost pentru un sac colector pentru aspirator/tocător de frunze FLORABEST FBS-3000 A1 cu conector rectangular şi detaşabil cu şnur şi am primit cu totul alt produs, şi anume sac colector pentru FLS-3000 cu conector rotund, care nu potriveşte la aspiratorul meu.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
7 sept. 2023
Evaluare verificată
Piesa defecta
Am primit cu comanda nr.202301961676,1 buc.Rold comutator de usa masina de spalat-izolator electric
>>00638259 bosch siemens.Piesa este defecta ,nu cupleaza din cauza bobinei,care nu este continua,fiind intrerupta.
In afara de aceasta,inspatele partii negre este rupta o gheara de fixare.Doresc sa trimiteti o piesa buna ,cat de repede,
si aceasta defecta o returnez cu curierul.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
28 aug. 2023
Evaluare verificată
Produsul nu este cel comandat
Bună seara! Produsul primit nu este ce am comandat. Va trimit poze cu ce produs am primit
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
28 aug. 2023
Evaluare verificată
Olittica de retur este una proasta. Va trebuia 3 zile lucrătoare sa rezolvam un retur.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
26 aug. 2023
Evaluare verificată
Nu este exact ce mi-am dorit , iar site-ul nu a fost suficient de explicit !
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
26 aug. 2023
Evaluare verificată
am comandat pt. aspirator roventa extreme 2 set furtun si 2 set rotote pt. rulare,dar in foto sint prezentate mari si confuzia este ca sint cele mici care nu se uzeaza,eu aveam nevoie de cele mari care sustin aspiratorul,cele care ruleaza pe exterior,am incercat saiau legatura cu firma dar nu am primit nici un raspuns si uite asa am aruncat bani pe geam,un nr de tel.pt contact pt. pierdeti clienti in acest fel.astept un punct de vedere daca cu adevarat doriti o schimbare si totodata o apreciere la ce faceti.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
15 aug. 2023
Evaluare verificată
Retur nerezolvat. Noua comanda dureaza extrem de mult
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
9 aug. 2023
Evaluare verificată
Comanda a venit rapid, si continea ce am comandat. Nemultumirea mea este ca nu am reusit sa aleg produsul de care aveam nevoie, pentru ca nu am avut la dispozitie dimensiunile lui, nici pe site, nici solicitand suportul pentru clienti.
Am facut comanda sperand ca produsul va fi bun, din pacate nu se potriveste, si trebuie sa fac retur, suportand costul de transport in ambele directii.
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
3 aug. 2023
Evaluare verificată
Am primit produs defect. Nu este nici un numar de contact .
Răspunsul FixPart.ro
3 aug. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul nu a fost livrat în stare bună. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
14 iul. 2023
Evaluare verificată
Sa aveți un nr de telefon pentru a va putea contacta ,nu doar email ,la care răspundeți într-o saptamana
Răspunsul FixPart.ro
17 iul. 2023
O zi bună. Deoarece răspunsul la o întrebare necesită adesea unele cercetări, nu suntem disponibili prin telefon. În acest fel, te putem ajuta cât mai bine și mai rapid posibil. Sperăm să înțelegi acest lucru. Te rog să îmi spui cum te pot ajuta prin e-mail.
Bram, Serviciul Clienți FixPart
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
5 iul. 2023
Evaluare verificată
preturi uriase
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
29 iun. 2023
Evaluare verificată
informatii eronate pe site
livrare in doua saptamani fata de 2-4 zile lucratoare afisate pe site
raspuns relativ prompt la reclamatie prin e-mail
Răspunsul FixPart.ro
3 iul. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit comanda la timp. Văd că a existat într-adevăr o întârziere din cauza faptului că produsul nu mai era în stoc. Ne cerem scuze sincere pentru acest lucru. Văd că comanda dvs. a fost livrată acum. Dacă mai este ceva în neregulă, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
13 iun. 2023
Evaluare verificată
Sunteți cu expedierea comenzilor foarte târziu ajung
Răspunsul FixPart.ro
14 iun. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit comanda la timp. Văd că a existat într-adevăr o întârziere din cauza faptului că produsul nu mai era în stoc. Ne cerem scuze sincere pentru acest lucru. Văd că comanda dvs. a fost livrată acum. Dacă mai este ceva în neregulă, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
29 mai 2023
Evaluare verificată
Am făcut la Fixpart. ro comanda pt un raft de sticla pt frigider îndesit și am primit o punga cu cioburi. De 1 luna s-a promis returul și nu a mai ajuns. Primim doar mesaje cât de mult regreta robotul neajunsul nostru. Nu este telefon de contact. Teapa. Profilul de plastic a ajuns. Dar ce sa pun în el cioburile? Nu comandați la firme fără telefon de contact. E o mizerie e comportament au.
Răspunsul FixPart.ro
31 mai 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. V-am reexpediat produsul gratuit. Dacă mai există încă ceva în neregulă cu produsul, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
28 mai 2023
Evaluare verificată
Am comandat două piese de culoare neagră și au sosit albe.
Răspunsul FixPart.ro
31 mai 2023
Bună ziua, Toate produsele noastre sunt livrate așa cum sunt ilustrate pe site. Văd că produsul pe care l-ați comandat este afișat alb pe site. Dacă aveți întrebări cu privire la produsul corect, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
27 mai 2023
Evaluare verificată
Produsul nu a avut fotografie și nici descriere
Răspunsul FixPart.ro
31 mai 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Dacă mai este ceva în neregulă cu produsul, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
Client FixPart.ro
Raportare evaluare
3 mai 2023
Evaluare verificată
Puteti urgenta trimiterea coletelor. Comanda a venit foarte tarziu, desi stiam ca am fost anuntat.
Răspunsul FixPart.ro
4 mai 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Văd că produsul pe care l-ați comandat era în afara stocului și, prin urmare, a avut un termen de livrare anunțat mai lung. Dacă există încă ceva în neregulă cu produsul, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
Au fost luate măsuri pentru a asigura faptul că evaluările publicate provin doar de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv bunurile sau serviciile respective.
Evaluări importate
Nu sunt luate în considerare pentru nota generală. Nu au fost luate măsuri de verificare.