FixPart.ro- emblemă - evaluări

FixPart.roEvaluări

: 3.836Foarte bine

4,70

Evaluări pentru FixPart.ro

3.836 evaluări verificată în ultimele 12 luni

3.836 evaluări total
Astfel, ne asigurăm că evaluările provin de la consumatori reali.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă


3 dec. 2022
Piesa ok, comunicarea cu magazinul bunicica, trasnportul ingreunat din cauza proastei administrari a site-ului magazinului (au trimis initial piesa in alt oras, din cauza unei erori, care te obliga sa treci codul postal in datele de livrare (singurul site unde e obligatoriu acest lucru, ceilalti se descurca ok si fara cod postal). Unde trebuie sa completezi adresa, nu poti scrie destul, ai numar de caractere limitat, nu incape sa scrii totul (strada, numarul, blocul, etajul, apartamentul, sectorul. Nu pleaca mai departe pagina daca nu treci codul postal, si se autocompleteaza cu date mai vechi, stai 10 minute sa completezi ceea ce la alte site-uri termini in cateva secunde. Trebuie "reparat" magazinul virtual, cine se ocupa cu administrarea web ori nu e roman, ori nu are nici o treaba cu asa ceva (Dorel). Am asteptat sa vina piesa dublu de cat era prevazut initial, ca au trimis-i in alt oras, cand scria clar, alb pe begru oras BUCURESTI, strada, numarul, sectorul, tot....doar ca nu era trecut codul postal bine (autocompletat de catre site). Le-am scris si lor, si firmei de curierat si s-a rezolvat pana la urma. Dau 5 stele , cu indulgenta, doar pentru calitatea piesei, si pretul decent.

Evaluarea critică cea mai relevantă


19 oct. 2022
Am comandat doua bucăți dintr-un produs, am platit ramburs, după care am deschis coletul și surpriză, o singură bucată. Număr de telefon nu există pe site. Am trimis mailuri peste mailuri la care îmi răspund roboți. Mailuri automate cu păreri de rău că nu au avut timp să îmi vadă mailul încă. O mare bătaie de joc. Probabil ai impresia că avand sediul în altă țară își pot bate joc cum vor de consumatorii români. Dar nu e chiar așa, exista instituții abilitate care rezolva probleme de genul asta la nivel de UE și voi formula o plângere acolo. Daca nu va să rău cu banii in buzunar, NU comandați de la această firmă.
Raportare evaluare

Evaluări pentru FixPart.ro

 Evaluare verificată
acum 10 zile
Am făcut la Fixpart. ro comanda pt un raft de sticla pt frigider îndesit și am primit o punga cu cioburi. De 1 luna s-a promis returul și nu a mai ajuns. Primim doar mesaje cât de mult regreta robotul neajunsul nostru. Nu este telefon de contact. Teapa. Profilul de plastic a ajuns. Dar ce sa pun în el cioburile? Nu comandați la firme fără telefon de contact. E o mizerie e comportament au.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 8 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. V-am reexpediat produsul gratuit. Dacă mai există încă ceva în neregulă cu produsul, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 12 zile
Am comandat două piese de culoare neagră și au sosit albe.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 8 zile
Bună ziua, Toate produsele noastre sunt livrate așa cum sunt ilustrate pe site. Văd că produsul pe care l-ați comandat este afișat alb pe site. Dacă aveți întrebări cu privire la produsul corect, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 13 zile
Produsul nu a avut fotografie și nici descriere
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 8 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Dacă mai este ceva în neregulă cu produsul, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
12 apr. 2023
Primul colet comandat au fost livrat spart. Ulterior am făcut reclamație, iar coletul nr 2 a ajuns rapid și intact. Mai multă atenție la împachetarea coletelor as sugera.
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
19 apr. 2023
Am primit un produs care nu corespunde cu imaginea de pe pagina de browser. Piesa este funcționala, dar este alt model DA63-08118A.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
21 apr. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit produsul corect. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
3 mai 2023
Puteti urgenta trimiterea coletelor. Comanda a venit foarte tarziu, desi stiam ca am fost anuntat.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
4 mai 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Văd că produsul pe care l-ați comandat era în afara stocului și, prin urmare, a avut un termen de livrare anunțat mai lung. Dacă există încă ceva în neregulă cu produsul, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
2 mai 2023
Sa pot sa ridic produsele, transportul este prea scump!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
3 mai 2023
Bună ziua, pentru toate expedierile noastre percepem aceeași sumă pentru costurile de transport. În schimb, veți obține că pachetul este livrat în condiții bune, protejat în mod corespunzător și, de asemenea, veți primi un link de urmărire care vă permite să urmăriți expedierea. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
26 apr. 2023
Termenul de livrare de 1-2 zile , nu 6 zile.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
2 mai 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit comanda la timp. Văd că a existat într-adevăr o întârziere din cauza faptului că produsul nu mai era în stoc. Ne cerem scuze sincere pentru acest lucru. Văd că comanda dvs. a fost livrată acum. Dacă mai este ceva în neregulă, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
9 mar. 2023
Am comandat doua componente pentru masina de făcut și nu a venit decât unul!nu exista număr de telefon pe care sa pot suna decât o adresa de email pe care nu raspunde nimeni! Nu mi se pare normal sa nu aibă număr de telefon sa imi explice cineva dacă mai vine și cealaltă parte!dezamagitor!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
9 mar. 2023
Bună ziua, la momentul comenzii tale, din păcate, nu (mai) aveam toate produsele în stoc. Produsele pe care le aveam in stoc ți le-am trimis deja, așa că le vei primi în curând. Restul comenzii dvs. este în așteptare și va fi livrat cât mai curând posibil. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
29 mar. 2023
am comandat un produs dupa cod si am ca am primit altceva. va voi atasa fotografiile ce am comandat cu ce am primit
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
29 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit produsul corect. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
15 mar. 2023
Am achiziționat o garnitura de cuptor, dar după 2 săptămâni s-a crapat
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
16 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
25 mar. 2023
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
27 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. La momentul comenzii dvs., din păcate, nu mai aveam toate produsele în stoc (mai). Produsele pe care le aveam în stoc v-au fost deja trimise, așa că nu trebuie să le mai așteptați. Cealaltă parte a comenzii va fi livrată mai târziu. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
9 feb. 2023
De 3 săptămâni al comandat și plătit o piesă ptr. frigider care pe site scria ca e compatibila cu frigiderul meu și am primit alata piesa diferita, am cerut retur și trimiterea piesei necesare și nu am primit raspuns
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
10 feb. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit produsul corect. Suntem în contact cu producătorul pentru a afla ce a mers prost și sperăm să găsim o soluție cât mai curând posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
16 feb. 2023
Trebuie sa răspundeți la mailuri,am o problema cu un produs de la voi in schimb nu găsesc un număr de contact unde sa sun sa îmi spuneți ce este de făcut cu piesa respectiva,la email nu răspundeți
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
17 feb. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aflu că nu ne puteți contacta. V-am trimis un e-mail cu mai multe informații, dar este posibil ca acesta să fi ajuns în căsuța de spam. Dacă tot nu primiți nimic, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
23 feb. 2023
Puteti scoate linistiti de pe site ul vostru “ livrare intr-o zi lucratoare”. A durat 4 zile lucratoare sa ajunga o piesa la mine.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
1 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit livrarea la timp. Din păcate, livrarea a fost puțin întârziată din cauza weekend-ului dintre ele. Ne cerem scuze sincere pentru acest lucru. Dacă aveți alte întrebări, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
13 oct. 2022
Am comandat o piesa care conform verificarii de pe site se potrivea, in practica nu! Am cerut retur, nu m-a sunat nimeni!
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
25 oct. 2022
Produsul a ajuns cu mai mult de 30 de zile de intarziere, despre care nu am fost anuntata decat cand am trimis o solicitare la serviciu clienti. Produsul - un bol pentru un robot de bucatarie a ajuns cu cutia rupta, dar in stare buna si invelit intr-o simpla punga de plastic. Normal era sa fie intr-o folie cu bule, ca sa reziste la transport.
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
1 dec. 2022
NU exista promptitudine...comanda/piesa a venit dupa 6 ZILE de asteptari si o SESIZARE plus ca a fost foarte scump produsul comandat intrucat ziceau ca este o piesa originala DAR nu a fost asa...era o chinezarie. Am comandat din alta parte LA JUMATATE DE PRET SI ORIGINALA apoi a venit si in 24 de ore.
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
4 oct. 2022
sa aveti un nr de telefon de contact pentru retur deoarece am facut cerere de retur acum 2 saptamani si doar acum am primit raspuns, banuiesc ca o sa dureze mai mult pana ridica coletul si muuuult mai mult pana o sa primesc banii inapoi sa pot comanda altceva eventual.
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
26 iul. 2022
Comunicarea este greoaie si vine cu intârziere.Încerc sa returnez piesa comandata dar răspunsul la e-mail vine dupa 2-3 zile,aproape ca expira timpul de 14 zile a returului.Nu exista contact telefonic,pentru o mai buna si rapida comunicare!
Raportare evaluare