Extrem de multumit de serviciile FixPart.
Varietate extinsa de produse originale, chiar si de nisa, fie ca e vorba de un simplu raft de sticla pentru frigider, fie ca e vorba de un senzor/supapa pentru o masina de spalat vase suedeza, veche de 14 ani.
Procesare rapida a comenzilor cu status update la fiecare pas.
Chiar si pentru retur totul a functionat excelent - comunicare, verificare produs, plata hassle free, in timp rezonabil.
Cu siguranta o sa revin pentru comenzi.
Recomand!
Inselatorie!Am efectuat plata cu cardul, ambele produse apareau ca fiind in stoc cu terme de livrare 1-3 zile lucratoare!Pana acum, au trecut doua saptamani aproape si nici nu ai cu cine te certa!Un articol imi vine din Franta, altul din alta tara...Nu exista numar de telefon pentru relatii cu clientii, pe mail raspunde un robot ai atat!sunt doar intermediari, nu cred ca exista acest magazin fizic
O mizerie de firma, platesc 302 lei pentru o pompa de scurgere beko, si imi vine o piesa la 165 lei pentru alt model de cat ce am comandat eu, cu mici improvizari am reusit sa o folosesc pe masina mea de spalat ,si am cerut jumatate din bani inapoi , dar nu ai cu cine sa te intelegi, le.am trimis si poze cu ce am platit si ce mi.a venit dar tot nu o scot la capat cu eu, niste mizerii de oameni si o firma de toata jena
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 16 ore
Bună ziua, ne pare rău să auzim că nu ați primit produsul potrivit. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dvs. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, Serviciul clienți FixPart
24 sept. 2024
Evaluare verificată
Foarte dezamagita de produsul livrat. Am comandat o garnitura pentru frigider Hotpoint Ariston insa nu am putut sa o utilizez intrucat nu a avut insertis magnetica. Nicaieri in prezentarea produsului nu erau incluse informatii referitoare la acest produs. A fost livrata in cutie, ghemotocita si legata. Inacceptabil asa ceva. Doresc sa returnez
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
25 sept. 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. V-am trimis instrucțiunile de returnare pe care le puteți utiliza pentru a returna produsul. Bram, Serviciul clienți FixPart
acum 10 zile
Evaluare verificată
Am comandat o pompa de evacuare pentru o masina de spalat iar pana sa ajunga piesa am rezolvat problema si nu mi-a mai trebuit. Bineinteles ca am facut retur si bineinteles ca nu mi-a raspuns nimeni la cerere. Si uite asa am ramas cu 200 de lei aruncati pe apa "zâmbetului". NU RECOMAND SA SE FACA CUMPARATURI DE PE ACEST SITE FANTOMĂ!!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 9 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, Serviciul clienți FixPart
acum 11 zile
Evaluare verificată
Am trimis cererea mea de retur din 23.09 și azi e 28.09. NU VRETI SA IMI TRIMITETI DETALII DESPRE RETUR! IMI VREAU BANII INAPOI!!! MI-AȚI TRIMIS UN PRODUS DEFECT ȘI CARE NU SE POTRIVEȘTE CU TV-UL!!!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 9 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. V-am trimis instrucțiunile de returnare care vă permit să returnați produsul. Bram, Serviciul clienți FixPart
14 sept. 2024
Evaluare verificată
Am primit piesa defecta. A fost nevoie sa iau o garnitura de la piesa veche . Lipsa de comunicare , va pot contacta doar prin email si raspundeti foarte greu.
Raportare evaluare
acum 9 zile
Evaluare verificată
Foarte proasta am facut in retur care a fost acceptata de dvstra si cand a ajuns l ati refuzat nu inteleg?????
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 8 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, Serviciul clienți FixPart
21 sept. 2024
Evaluare verificată
Am cumpărat garnitura usa frigorific
Am cumpărat garnitura de usa ,dar cea veche care e uzata etanșeitate mai bine decât cea noua
Raportare evaluare
14 sept. 2024
Evaluare verificată
Comandate piesele de o săptămână și FixPart așteaptă curierul să le trimită!
Raportare evaluare
17 sept. 2024
Evaluare verificată
O mizerie astept de 5 zile pentru un retur
Raportare evaluare
17 sept. 2024
Evaluare verificată
Raspuns greu la retur
Raportare evaluare
20 sept. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
16 sept. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
11 sept. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
17 aug. 2024
Evaluare verificată
Am comandat in data de 4.08.2024 un produs de pe site. Am fost instiintat ca se va face livrarea pana in data de 08.08.2024... dar produsele au ajuns in data de 16.08.2024.
Pe site am introdus datele ombinei frigorifice respectiv Beko DBK386WD+, si mi s-a recomandat o polita de sticla ca fiind compatibila 100% fara a avea nici un fel de descriere dimensiuni si alte cele. Exista doar o poza care seamana cu polita pe care o am si eu acasa. Asadar cand a ajuns polita am constatat ca este mai mica decat originalul. Incerc sa fac retur si sa-mi recuperez paguba si nu cred ca o sa mai comand niciodata pe acest site iar de recomandat la prieteni nici vorba.
Raportare evaluare
28 aug. 2024
Evaluare verificată
NU RECOMAND
O mare prostie de site....ei platesc 20 de lei taxe de procesare si expediere, iar eu pentru un produs de 135 de lei...de care nu mai am nevoie..pentru ca mi s-a ars aparatul electrocasnic, platesc sa-l dau retur prin GLS, 100 de lei. Nu mi se pare absolut deloc normal si corect. Plus de asta...nu au numar de telefon..nu raspund la e-mailuri...deci >>>>>> NU RECOMAND DELOC!
Mai mult de atat, exista riscul ca nici suma intreaga sa nu fie rambursata...conform descrierii lor in politica de retur..!
Raportare evaluare
2 sept. 2024
Evaluare verificată
Coletul a venit cu ambalajul inițial rupt pur și simplu în două locuri și cu produsul lovit și cu o parte lipsă. Era mai apoi ambalat într-o cutie mai mare, ca să nu se vadă în interior prima cutie ruptă, cu intenție, nu de la o lovitură. Purta o etichetă cu firma de curierat DPD. V-am trimis 7 fotografii. Am întrebat cum putem remedia situația, pe cale amiabilă. Până acum nu am primit răspuns. Produsul și transportul au fost plătite anticipat.
Raportare evaluare
21 aug. 2024
Evaluare verificată
Dezamagire totala
Stergeti propozitiile de la descrierea produsului:
1. "pompa de evacuare COMPLETA" - produsul a fost livrat fara garnitura se cauciuc de la filtrul de apa, neobservand s-a scurs toata apa pe podea. A trebuit sa pun garnitura de la pompa veche, care prezinta urme de uzura si nu stiu cat va functiona (are 8 ani).
2. "Orice comanda va fi verificata telefonic inainte de expediere" - nu m-a sunat absolut nimeni
Raportare evaluare
31 aug. 2024
Evaluare verificată
Buton functii Denon pma 2000 ae
In primul rand produsul comandat nu corespunde cu produsul din titlu !!! In al doilea rand , in cazul returului mai pierzi niste bani, pentru procesare si livrare. Dar livrarea este platita de catre expeditor. Deci pierzi banii pentru transport, retur si procesare. Pe scurt o mizerabila experienta !
Raportare evaluare
26 aug. 2024
Evaluare verificată
Am comandat o garnitura de congelator LG si nu a s-a potrivit. Incerc sa returnez dar curierul imi cere numar de telefon. Am primit de la firma dumneavoastra un numar din afara Romaniei. Va rog sa ma ajutati cu un numar de Romania ca sa pot returna produsul in timp util.
Raportare evaluare
21 aug. 2024
Evaluare verificată
Am discutat on line cu Dra Gabriela(robot) cred, am cerut o garnitura usa superioara combina frig Beko , am dat seri, tip, model, etc dimensiunea de 108/68 cm si am primit garnitura inferioara de la congelator!!??? Cine plateste necompetenta? Diletantismul??