FixPart.ro- emblemă - evaluări

FixPart.roEvaluări

: 2.885Foarte bine

4,70

Evaluări pentru FixPart.ro

2.885 evaluări verificată în ultimele 12 luni

2.885 evaluări total
Astfel, ne asigurăm că evaluările provin de la consumatori reali.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă


3 dec. 2022
Piesa ok, comunicarea cu magazinul bunicica, trasnportul ingreunat din cauza proastei administrari a site-ului magazinului (au trimis initial piesa in alt oras, din cauza unei erori, care te obliga sa treci codul postal in datele de livrare (singurul site unde e obligatoriu acest lucru, ceilalti se descurca ok si fara cod postal). Unde trebuie sa completezi adresa, nu poti scrie destul, ai numar de caractere limitat, nu incape sa scrii totul (strada, numarul, blocul, etajul, apartamentul, sectorul. Nu pleaca mai departe pagina daca nu treci codul postal, si se autocompleteaza cu date mai vechi, stai 10 minute sa completezi ceea ce la alte site-uri termini in cateva secunde. Trebuie "reparat" magazinul virtual, cine se ocupa cu administrarea web ori nu e roman, ori nu are nici o treaba cu asa ceva (Dorel). Am asteptat sa vina piesa dublu de cat era prevazut initial, ca au trimis-i in alt oras, cand scria clar, alb pe begru oras BUCURESTI, strada, numarul, sectorul, tot....doar ca nu era trecut codul postal bine (autocompletat de catre site). Le-am scris si lor, si firmei de curierat si s-a rezolvat pana la urma. Dau 5 stele , cu indulgenta, doar pentru calitatea piesei, si pretul decent.

Evaluarea critică cea mai relevantă


19 oct. 2022
Am comandat doua bucăți dintr-un produs, am platit ramburs, după care am deschis coletul și surpriză, o singură bucată. Număr de telefon nu există pe site. Am trimis mailuri peste mailuri la care îmi răspund roboți. Mailuri automate cu păreri de rău că nu au avut timp să îmi vadă mailul încă. O mare bătaie de joc. Probabil ai impresia că avand sediul în altă țară își pot bate joc cum vor de consumatorii români. Dar nu e chiar așa, exista instituții abilitate care rezolva probleme de genul asta la nivel de UE și voi formula o plângere acolo. Daca nu va să rău cu banii in buzunar, NU comandați de la această firmă.
Raportare evaluare

Evaluări pentru FixPart.ro

 Evaluare verificată
acum 12 zile
Proasta: am cerut o piesa mi-au trimis link (asta este piesa solicitata de dumneavoastra) am comandat piesa conform celor trimise de ei si cand a ajuns bineinteles ca era alta piesa. Am dat retur pe bani mei nevinovat(am si mail cu ce am solicitat si le-am spus in 2 mailuri) Nu ai cum sa iei legatura cu ei, vorbesti cu un robot. Tu comanzi ceva ei trimit ce vor ei si tu platesti ca prostul( nu e vb de bani, 33 ron e vorba de principiu- platesc eu client pe greseala robotilor. Ma gandesc saptamana asta daca sa fac plangere si la ANPC. Nu se intampla nimic dar macar fac deranj. Nu recomand la nimeni acest site chiar daca pare foarte prietenos, nu e. Asta a fost minunata mea experienta. Nu nimic pozitiv( piesa nu am, transportul l-am platit, bani pe piesa returnata sper sa ii primesc inapoi dar nu m-ar mira sa nu ii primesc)
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 11 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Văd că, din păcate, nu ați comandat produsul potrivit pentru dispozitivul dvs. specific. V-am sugerat produsul corect și v-am rambursat comanda. Dacă aveți alte întrebări, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FIxPart
 Evaluare verificată
24 feb. 2023
Procesul de retur este ingreunat din cauza ca se cere returnarea doar prin posta, nu se accepta retur personal. Necesita anexarea unui formular pentru care ai nevoie de imprimanta ca sa il listezi. Nu se pune la dispozitia clientului un numar de telefon la care s-ar putea lua legatura cu vanzatorul pentru solutionare rapida a neclaritatilor. Contactul cu vanzatorul are loc doar via email si raspunsul vanzatorului e la intervale de 24 ore de parca ar vrea sa intarzie intentionat returul ca sa expire termenul de 14 zile acceptat pentru retur.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
1 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit de politica de returnare. Dacă doriți să returnați un produs, acesta va trebui trimis la adresa indicată în instrucțiuni. V-am informat despre acest lucru prin e-mail. Dacă aveți întrebări pe această bază, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 10 zile
Execrabil. Am făcut două comenzi, la un interval de 10 secunde,pe același nume, la aceeași adresă. I-am rugat să unească comenzile, ca să nu plătesc de două ori transport. Ce credeți? Le-au unit? Nu.La trei zile primesc un email de la un robot in care își cerea scuze pentru întârziere și dacă mai e de actualitate intrebarea mea.🤣
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 10 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Din păcate, nu am putut să le unim, deoarece ambele au fost deja procesate. Atunci când un produs este disponibil imediat, îl procesăm imediat, astfel încât să primiți comanda cât mai curând posibil. În acest caz, nu este posibil să mai modificăm o comandă. Ne cerem scuze sincere pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 12 zile
Ca urmare a unei comenzi greșite din partea mea am efectuat returul cu produsul ambalat în aceeași cutie în care am primit o și cu acelasi ambalaj în cutie.Raspunsul a fost ca returul nu e conform,ca nu a fost returnat în ambalajul original cu eticheta,deși piesa mi a fost trimisa impachetata în hartie
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 11 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. V-am rambursat integral returul. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
2 mar. 2023
Am dat o singura comanda (202301389339) iar curierul mi-a adus acasa o cutiuta in care nu avea cum sa incapa ceea ce comandasem: o cana de 1,2 litri pentru o cafetiera. Imi pare rau ca nu am putut deschide coletul deoarece ar fi trebuit sa il si platesc. Chiar eram curios ce ar fi putut fi inauntru.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
3 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit produsul potrivit. V-am contactat pentru a vedea dacă putem găsi o soluție. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 22 de ore
Am comandat o garnitura pentru un cuptor electric Beko, totul a decurs bine, am fost ajutat pentru a identifica piesa corecta, coletul a ajuns foarte repede dar garnitura s a rupt in 2-3 luni. Sper ca a 2 a, comandata acum, sa tina mai mult
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
3 mar. 2023
Fac cerere de retur și nu ridicați coletul. Nu aveți un număr de telefon pe site și la mail-uri răspund roboții voștri. Sper că prin reclamațiile făcute să nu mai treacă și alții prin situația mea.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
6 mar. 2023
Bună ziua, văd că nu am primit încă răspunsul dumneavoastră. V-am contactat și noi în acest sens. V-aș sfătui să contactați transportatorul pentru a afla când ne va fi livrat. Odată ce am primit și procesat returul, putem proceda la rambursare. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 6 zile
Suneti neseriosi. Am depus cererea de returnare produs si nu am primit nici un raspuns pe mail timp de o saptamana. Niciodata nu o sa mai apelez la acest magazin online. multumesc si o zi buna,
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 2 zile
Bună ziua,,,, Îmi pare rău să aud că nu ați primit produsul corect. V-am trimis instrucțiunile pe care le puteți utiliza pentru a returna produsul. Este posibil să fi ajuns în spam-ul dvs., așa că vă rugăm să verificați și acolo. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 5 zile
Nota 1 Am doua săptămâni de când aștept detalii la un retur ori nu număr de contact și nu aveți timp Voi merge la protecatiq consumatorului
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 2 zile
Bună ziua, Îmi pare rău să aud că nu ați primit produsul corect. V-am trimis instrucțiunile pe care le puteți utiliza pentru a returna produsul. Este posibil să fi ajuns în spam-ul dvs., așa că vă rugăm să verificați și acolo. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 10 zile
De tot rahatul, in goana după bani, iar dacă încercați să îi contactați, mai bine renunțați, că nu reușiți.😭
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 10 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Văd că ați plasat 2 comenzi. Din păcate, nu am putut să le unim, deoarece ambele au fost deja procesate. Ne cerem scuze sincere pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 12 zile
Nu aveți un număr de telefon. Nu putem lua legătura pentru a vedea ce este de făcut cu o comandă greșită.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 11 zile
Bună ziua, deoarece răspunsul la întrebări implică anumite cercetări, putem fi contactați doar prin e-mail. V-am contactat pe această cale, dar este posibil ca e-mailul să fi ajuns în căsuța dumneavoastră de spam. Dacă nu ați primit un e-mail de la noi, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
11 mar. 2023
Am comandat un raft de frigider și am primit un furtun de mașină de spălat. Evaluați voi satisfacția!!!!
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 12 zile
Bună ziua. Ne pare foarte rău să auzim asta. Tocmai ți-am trimis unul nou gratuit. Ne cerem scuze pentru inconvenient. Michèle, Serviciul Clienți FixPart
 Evaluare verificată
9 mar. 2023
Sa returnați banii clienților pentru produsele returnate. Rusine
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
10 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit o rambursare. Am primit și v-am rambursat returul. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
2 mar. 2023
Piesa crapata, telefon suport clienti nu exista
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
6 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că ați primit un produs stricat. V-am contactat și sperăm să găsim o soluție cât mai curând posibil. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
8 mar. 2023
Nu am primit niciun răspuns pentru retur
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
9 mar. 2023
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit un răspuns din partea noastră. Văd că am încercat să vă contactăm prin e-mail, dar este posibil ca e-mailul să fi ajuns în căsuța de spam, așa că vă rugăm să verificați și acolo. Dacă nu ați primit nimic, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 2 zile
am comandat un aparat si nu functioneaza
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 2 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul nu a fost livrat în stare bună. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
acum 9 zile
Foarte bine și rapid
Raportare evaluare
 Evaluare verificată
27 ian. 2023
Relatia de colaborare cu dumneavoastra a fost una dezastroasa si nu mias dori sa o intinpin si la alte societati cu care colaboram . Nu puteti fi contactati telefonic . Personalul de specialitate care se ocupa de livrarea praduselor nu stapineste partea tehnica . Cum este posibil sa trimiti o comanda de de 5 ori unde ti sa indicat codul produsului ti sa atasat poza produsului care lam comandat ,am indicat produsul dorit atasat pe sait ,am trimis 4 email cu ceea ce dorim si produsele trimise tot gresit . In momentul de fata tot nu am reusit sa intram in posesia produsului dorit. DACA SE POATE AS VREA SA FIU CONTACTAT TELEFONIC DE O PERSOANA DIN CADRUL DEPARTAMENTULUI DUMNEAVOASTRA .
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
30 ian. 2023
Bună dimineața, îmi pare rău să aud că nu ați primit produsele corecte. V-am trimis instrucțiunile de returnare care vă permit să ne returnați comanda. Dacă ceva nu este în regulă, vă rugăm să ne anunțați. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
14 feb. 2023
Comanda numarul 202301279294 a fost plasata in data de 16.01.2023 In confirmarea comenzii scrie ca livrarea va fi posibila i 1-2 saptamani. Suntem in 14.02.2023 (adica dupa 4 saptamani) si comanda nu a ajns la noi. Si nici un mail care sa ne anunte de o posibila intarziere a comenzii. In schimb primesc un mail care i-mi cere sa evaluez comanda. Va las pe voi sa decideti daca lucrurile se desfasoara intr-un mod firesc.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
14 feb. 2023
Goedendag, Îmi pare rău să aflu că nu ați primit transportul la timp. Văd că livrarea durează puțin mai mult decât se aștepta, dar se așteaptă să fie livrată astăzi. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Michèle, serviciul clienți FixPart
 Evaluare verificată
27 ian. 2023
Din punctul meu de vedere sunteți niște bișnițari am comandat un produs și am primit altceva în plus preturile sunt astronomice comanda a venit după 3 săptămâni și nici măcar nu e ce am comandat și nici nu aveți un nr de tel pentru contact cum pot face returnarea produsului să îmi recuperez banii
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
30 ian. 2023
Bună dimineața, îmi pare rău să aud că nu ați comandat produsul potrivit. V-am contactat pentru a vedea dacă mai putem livra produsul corect. Este posibil ca e-mailul să fi ajuns în căsuța de spam, așa că vă rugăm să verificați și acolo. Michèle, serviciul clienți FixPart