FixPart.ro- emblemă - evaluări

FixPart.ro
Evaluări:

4.862 evaluări în ultimele 12 luni7.468 evaluări total evaluări total  

4,70
Foarte bine
Misiunea noastră este să permitem încrederea digitală. Aflați cum funcționează evaluările la Trusted Shops.

Evaluarea pozitivă cea mai relevantă

20 iun. 2023
 Evaluare verificată
Gasesti foarte repede piesele de care ai nevoie care sunt si de calitate. Livrarea s-a efectuat in app. 3-4 zile. Piesele se livreaza ambalate corect si sunt de calitate buna. De imbunatatit: Comunicarea cu clientul - se face strict prin email intr-o maniera robotizata, nu luati in calcul ceea ce intreaba clientul aditional, ar fi bun un chat online daca nu vreti sa afisati nici-un nr. de telefon.

Evaluarea critică cea mai relevantă

12 apr. 2023
 Evaluare verificată
Sunt foarte dezamăgită de acest site. Am comandat 4 produse din care abia am primit 2. Mai am 2 de primit și răspunsul a fost ca data de livrare este necunoscuta în condițiile în care produsele se afla pe stoc. Menționez ca produsele au fost plătite dar cine știe dacă le maj primesc. Nu recomand sa faceți cumpărături pe acest site. Un mare Rahat. Nu știu cum funcționează fără un nr de telefon, fără o adresa din țară . RUSINE . Îți spun sa faci reclamații la o adresa care cine știe în ce tara și în ce limba e. Asta este recenzia mea.
Misiunea noastră este să permitem încrederea digitală. Aflați cum funcționează evaluările la Trusted Shops.

Evaluări pentru FixPart.ro

 Sortare  
Relevanță
9 feb. 2024
 Evaluare verificată

Vând produse contrafăcute sub sigla OEM

Am cumpărat un filtru OEM pentru uscător, care era garantat că se potrivește 100% cu modelul meu. Când am deschis coletul imediat mi-a sărit în ochi o chinezărie ieftină și nu produsul oem, care-l promovau pe site. Produsul era mai subțire, mai puțin dens și mai mic decât originalul. La solicitarea de retur mi-au trimis un număr de Olanda nefuncțional cu adresa de retur in Romania, la care trebuia să le trimit prosusele. In aceste condiții nici un curier nu mi-a acceptat comanda de livrare către Fixpart. Am făcut reclamații la ANPC și ECC Romania, fara nici un rezultat, pentru că nu au ce sa le facă având sediul în Olanda. Intr-un cuvanf TEPARI cu litera mare.
Raportare evaluare
6 feb. 2024
 Evaluare verificată

Tepari

Sa comanzi un produs care e prezentat ca original si el sa fie aftermarket, asta este inselatorie. Un jeg de site care vinde produse aftermarket la preturi nesimtite adica cel putin dublu fata de produsele originale. Acum voi puteti explica prima fotografie ca este produs original al producatorului pt marca Samsung dar se vede si in a doua gotografie ca aveti poza cu produsul original si cand accesezi link-ul respectiv te duce la produsul din prima fotografie iar in a treia fotografie va arat si pretul la un produs original ca cel demontat de pe masina de spalat pa jumatate de pret. Sunteti niste jeguri.
Raportare evaluare
acum 13 zile
 Evaluare verificată
Am primit produsul dupa 45 de zile de la comanda un filtru de hota de aluminiu si era lovit..nu in procesul de transport pentru ca era cutia ok ci pana la ambalare...am inghitit in sec am montat filtrul pe hota stramb cum e si am zis ca nu voi mai comanda de aici...sunt curios daca o sa raspundeti..pot trimite poze
Raportare evaluare
16 feb. 2024
 Evaluare verificată

Cea mai groaznica experienta

Comanda a fost livrata in 11 zile, si asta pt ca am sunat la firma de curierat sa completez adresa pentru ca ei nu transmit detaliile livrarii. Efectiv nu aveti cum sa contactati FixPart, nu au numar de telefon iar pe email au un mesaj robotic standard. Groaznica experienta cu ei , sper sa se potriveasca produsul pt ca nu stiu cum as putea face retur cand ei sunt de negasit.
Raportare evaluare
acum 7 zile
 Evaluare verificată
Sa nu mai lucrati cu AI , pamenii trebuie sa ofere raspunsuri la problemele tehnice care uneori le întâmpină clientul Am comandat de pe site-ul vostru o perie ptr aspiratorul Dyson in functie de seria care apare pe spatele bateriei aspiratorului Surpriza, cand a ajuns nu se potrivea, a trebuit sa fac retur Nu o sa mai comand nimic de la voi
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 6 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul comandat nu se potrivește. Pe baza unui număr de tip, putem determina dacă un produs este potrivit pentru un anumit dispozitiv. Din păcate, produsul pe care l-ați comandat nu este potrivit pe această bază. V-am trimis mai multe informații despre cum să ne returnați produsul. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 10 zile
 Evaluare verificată
Am primit un produs cu defect, o mica ciobitura pe interiorul capacului, fapt care face sa nu il pot folosi, deoarece exista riscul ca mici particule de plastic sa se desprinda din acea ciobitura, si sa ajunga in mancare. Am trimis sesizare, insa nu am primit nici un raspuns inca. Doresc sa returnez produsul.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 10 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul nu a fost livrat în stare bună. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 9 zile
 Evaluare verificată

Poți lua legătura doar prin mail🤔😒😒🤨

Poți lua legătura doar prin mail. Pierdere de timp. Un call center ar fi mult mai util. Dacă plătești ramburs și vrei sa returnezi coletul din cvasi motive îți returnează banii în contul cu care ai plătit.....dacă eu nu am cont bancar....de ce crezi ca am optat ptr plata Cash la livrare..????
Raportare evaluare
acum 9 zile
 Evaluare verificată
Au livrat produsul dupa aproape 1 luna! Daca nu i anuntam ca nu s a livrat produsul, ei imi dadeau mail ca s-a livrat. Nu isi urmaresc comenzile, liosa de profesionalism. Macar au livrat intr-un final. Despre Produs nu pot sa spun nimic inca.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 7 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit comanda la timp. Din păcate, livrarea a fost ușor întârziată, fapt pentru care ne cerem scuze. Dacă mai există ceva în neregulă cu produsul, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 12 zile
 Evaluare verificată
Au prelungit de 2 ori timpul de livrare , răspunsuri în 2 peri. Am avut senzația că am făcut comanda de lano firma de pe AliExpress.....și durata livrării de aproximativ o lună de zile se compara cu cele de pe Aliexpres
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 10 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit comanda la timp. Văd că a existat într-adevăr o întârziere din cauza faptului că produsul nu mai era în stoc. Ne cerem scuze sincere pentru acest lucru. Văd că comanda dvs. a fost livrată acum. Dacă mai este ceva în neregulă, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
6 feb. 2024
 Evaluare verificată
Am comandat o telecomanda si am primit doar carcasa. NU TELECOMANDA ! Am cerut sa mi se trimita ce am comandat, mi au cerur o gramada ds detalii ca apoi sa imi spuna ca numai este la producator acest produs.
Raportare evaluare
15 feb. 2024
 Evaluare verificată
Sunt nemultumit pentru ca piesa comandata nu se potriveste si nu pot discuta cu nimeni in privinta asta! Dezamagitor! Sa nu aveti un numar de telefon pe site ..
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
16 feb. 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul comandat nu se potrivește. Pe baza unui număr de tip, putem determina dacă un produs este potrivit pentru un anumit dispozitiv. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
4 feb. 2024
 Evaluare verificată
A trecut ceva timp, dar încă nu am primit coletul. Piate e bine sa alegeți alta firma de curierat.
Raportare evaluare
5 feb. 2024
 Evaluare verificată
O dezamăgire totală am primit produse gresite nimic pt 320 roni. Aștept sa confirme pt retur.
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
6 feb. 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că produsul comandat nu se potrivește. Pe baza unui număr de tip, putem determina dacă un produs este potrivit pentru un anumit dispozitiv. V-am contactat pentru a vedea ce putem face pentru dumneavoastră. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 13 zile
 Evaluare verificată
Comunicare execrabila, doar prin e-mail! Returul trebuie sa il plateasca clientul! De ce???
Raportare evaluare
4 feb. 2024
 Evaluare verificată
Comanda ajuns ok , dar fara contact , parca o firma fantoma , preturi exagerate
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
5 feb. 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu sunteți mulțumit. Avem o alternativă mai ieftină disponibilă pentru multe produse. Dacă doriți mai multe informații despre aceasta, vă rugăm să ne anunțați. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 10 zile
 Evaluare verificată
Am cerut sa se verifice compatibilitatea si am primit produs gresit
Raportare evaluare
19 feb. 2024
 Evaluare verificată
Nici acum nu am primi produsul, perioada de livrare incerta
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
acum 13 zile
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit comanda. Văd că aceasta ar fi trebuit să fie livrată. V-am contactat pentru a rezolva situația. Bram, serviciul clienți FixPart
acum 4 zile
 Evaluare verificată
Livrare intarziata, comunicare foarte slaba.
Raportare evaluare
3 feb. 2024
 Evaluare verificată
Nu am primit ce am comandat
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
5 feb. 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud că nu ați primit comanda. Suntem în contact cu transportatorul și v-am contactat și pe dumneavoastră în legătură cu acest lucru. Bram, serviciul clienți FixPart
8 ian. 2024
 Evaluare verificată
Retur imposibil! Fara adresa completa, fara persoana de contact, fara numar de telefon. Raspunsuri dupa 14 zile, ca sa nu mai poti face returul. Ca sa nu mai vorbesc ca piesa a fost livrata aiurea, cu toate ca ceea ce trebui este pe stoc. Toate tratate in stil caracteristic de "sictir"
Raportare evaluare
Răspunsul FixPart.ro
9 ian. 2024
Bună ziua, îmi pare rău să aud asta. Am trimis instrucțiunile de returnare pentru a vă putea returna produsul. Este posibil să fi ajuns în spam-ul dvs., așa că vă rugăm să verificați și acolo. Bram, serviciul clienți FixPart