În general o părere bună, însă în particular nici / nici. Aceleași produse de mult timp, prețuri mari, marfă trimisă cu defecte sau care nu corespunde la mărimea din tabel, returul greoi și stornarea contravalorii după mai mult de 3 luni și neasumarea greșelilor
Au trecut cam multe zile de cand am facut comanda si nu am primit inca produsele.
Este necesar, ca atunci cand acordati reduceri, sa specificati, in mod expres, ca acestea se aplica in asa fel incat reducerea finala sa nu afecteze limita pentru transport gratuit. Sa va dau un exemplu:suma finala ar fi 310 lei. Reducerea ar fi 10%. Raman 279 lei. Transport gratis la peste 300 lei. Si automat, la final in factura apare :plata transportului. Informatia initiala este
inselatoare. Corect este sa spuneti de la inceput ca limita luata in calcul pentru gratuitatea transportului este cea care ramane dupa aplicarea reducerii de 10% si nu in momentul selectiei produselor.
Am dat comandă de multă vreme și nu a venit nimica. Dacă așa luați comenzile și le rezolvați se pierde foarte mulți clienți eu clar n-o să mai comand la dumneavoastră
Raportare evaluare
acum 8 zile
Evaluare verificată
Nu am primit produsele, desi sunt comandate inca din 28 apr. (a trecut deja o saptamana).
Raportare evaluare
acum 2 zile
Evaluare verificată
Am facut comanda in data de6 mai si inca nu am primit produsul
Raportare evaluare
acum 9 zile
Evaluare verificată
Nu am primit pachetul.
Raportare evaluare
30 mar. 2024
Evaluare verificată
la comanda anterioara, nr.papucilor nu a corespuns, ceeace m-a obligat sa-i fac cadou.Ulterior am comandat un nr.mai mare,de aceea v-am evaluat la trei stele ! va doresc o zi buna !
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
8 apr. 2024
Bună seara,
Ne pare rău pentru situație, trebuia să ne contactați imediat pentru a vă trimite perechea corectă.
18 mar. 2024
Evaluare verificată
Recomand ambalarea de calitate, deoarece încălțămintea ajunge deformata, botita la destinatie.
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
18 mar. 2024
Bună seara,
Dacă produsul dvs. a ajuns deteriorat îl vom schimba fără probleme.
Vă rugăm să ne răspundeți la emailul trimis de noi, pentru a soluționa problema.
11 apr. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
5 apr. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
8 apr. 2024
Bună seara,
Dacă ați întâmpinat orice fel de situație cu magazinul nostru, vă rog să ne informați imediat pe adresa de email.
23 feb. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
19 feb. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
11 mar. 2024
Evaluare verificată
Sa puneti intr o cutie…Sa trimiteti ce…
Sa puneti intr o cutie…Sa trimiteti ce afisatiO mare porcarie…
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
13 mar. 2024
Bună ziua,
V-am trimis un email în care vă solicităm descrierea problemei cu comanda dvs, pentru a o soluționa.
Așteptăm cu interes răspunsul dvs.
10 mar. 2024
Evaluare verificată
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
13 mar. 2024
Bună ziua,
V-am trimis un email prin care vă solicităm descrierea problemei înrâmpinate cu comanda dvs, pentru a vă ajuta.
Așteptăm cu interes răspunsul dvs.
28 ian. 2024
Evaluare verificată
1. Apreciez ambalajul neadecvat pentru încălțăminte ( o simpla punga de plastic).
2.Timp lung de livrare după confirmarea comenzii de către Koala.
.
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
7 feb. 2024
Bună ziua,
Ne pare rău pentru dezamăgire cu privire la ambalaj, feedback-ul dvs este ascultat.
În legătură cu timpul de livrare, observ că această comandă s-a plasat în data de 21/01 și a fost livrată în data de 26/01, ceea ce înseamnî 5 zile calendaristice. Termenul nostru de livrare este de 3-5 zile lucrătoare, adică termenul a fost întocmai respectat.
17 ian. 2024
Evaluare verificată
Este a doua oară când primesc produse defecte
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
21 ian. 2024
Bună seara,
Ne pare rău pentru situație. V-am retrimis un email în vederea soluționării acestei situații.
1 dec. 2023
Evaluare verificată
Informatii inselatoare
Au trecut cam multe zile de cand am facut comanda si nu am primit inca produsele.
Este necesar, ca atunci cand acordati reduceri, sa specificati, in mod expres, ca acestea se aplica in asa fel incat reducerea finala sa nu afecteze limita pentru transport gratuit. Sa va dau un exemplu:suma finala ar fi 310 lei. Reducerea ar fi 10%. Raman 279 lei. Transport gratis la peste 300 lei. Si automat, la final in factura apare :plata transportului. Informatia initiala este
inselatoare. Corect este sa spuneti de la inceput ca limita luata in calcul pentru gratuitatea transportului este cea care ramane dupa aplicarea reducerii de 10% si nu in momentul selectiei produselor.
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
15 dec. 2023
Bună seara,
Reducerea se aplică pentru produse, nu și pentru eventualele taxe de livrare.
Ne pare rău pentru orice fel de confuzie.
Nu arata rău că model. Dar când pui mana pe ei zici că sunt de hârtie așa se aude.
Nu este calitativ. La acest preț.
Nu as mai cumpără acest produs.
Am primit un cablu am platit
24 lei in loc de 99 dar nu face atât acest cablu. Părere proasta.
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
21 ian. 2024
Bună seara,
Ne pare rău pentru situație.
Vă punem la dispoziție posibilitatea returnării comenzii dvs, fără explicații.
Cu privire la produsul surpriză, acesta poate să difere de la comandă la comandă.
3 ian. 2024
Evaluare verificată
Buna ziua!
Am o comanda ( #ROHK285015 ) - din 21 octombrie 2023, nu am primit-o inca!
Mai am o comanda, acelasi rezultat!
Dvs. imi cereti nr. de telefon de ce nu ma anuntati, sa stiu ce am de facut!
As fi dorit sa spun ca sunteti GROZAVI, dar NU!!!
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
21 ian. 2024
Bună seara,
Ne pare rău pentru această situație. Observăm că una din comenzi a fost livrată, iar cealaltă este încă în așteptare din cauza unui produs indisponibil.
Așteptăm cu interes răspunsul din partea dvs. pe adresa de email.
9 nov. 2023
Evaluare verificată
Ventuza din interior nu funcționează nici apăsată cu piciorul, deci mingea nu stă strânsă deloc.
Raportare evaluare
Răspunsul happykoala.ro
10 nov. 2023
Bună ziua,
Ne pare rău pentru dezamăgirea dvs. V-am trimis un email pentru soluționarea situației, așteptăm cu interes răspunsul dvs.
Au fost luate măsuri pentru a asigura faptul că evaluările publicate provin doar de la consumatori care au utilizat sau au achiziționat efectiv bunurile sau serviciile respective.
Evaluări importate
Nu sunt luate în considerare pentru nota generală. Nu au fost luate măsuri de verificare.